Gå till innehåll

Triton chockhöjer priserna!


Arcticreef

Rekommenderade inlägg

Den tyska akvariehandlaren vars Porsche visades tidigare i tråden tröttnade för något år sedan, sålde affären o flyttade till Brasilien (sant!). Det ryktas att Leffetriton är på väg att emigrera till Dubai. Huruvida det också är sant kan man diskutera...

tack för att du väcker liv i en så underbar tråd :D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Å här lyste den svenska avundsjukan igenom rejält!!!!!!

Är detta ett forum för att diskutera om handlarna tjänar pengar!!!!!!

Starta då för f... en egen butik!!!!!!!!!!!

Nu är det en tidsfråga innan jag lägger ner mitt deltagande på denna sida!!!!!!

Vad kostar din egna nya Volvo!!!!!!!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Å här lyste den svenska avundsjukan igenom rejält!!!!!!

Är detta ett forum för att diskutera om handlarna tjänar pengar!!!!!!

Starta då för f... en egen butik!!!!!!!!!!!

Nu är det en tidsfråga innan jag lägger ner mitt deltagande på denna sida!!!!!!

Vad kostar din egna nya Volvo!!!!!!!!!

Ja du, det är hemskt att handlarna skämtar inbördes så som de gör i denna tråd. Klart de skall vara lite seriöst tråkiga i stället!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Å hur skall jag veta vem som är handlare?????? Å är detta ett forum, för att interna skämt, utan att andra som är här vet vad det handlar om???=????

Detta är ju inte första tråden med gnäll över handlarnas priser!!!!

Det är ju skitkul att diskutera priser o vara spydiga mot handlare o andra säljare!

Snart är ju hälften av inläggen bara spydiga kommentarer och ett jä... gnäll om än de ena å än de andra!!!!!!

Varför skall jag behöva vara delaktig i det? Mitt intresse här är att diskutera saltvatten..... Inte att tycka till (vad grannen kör för bil) om än den ena än den andra!

Men men jag gör väl som flera andra som tröttnat! Sluta att vara här !!!! Är en hel del som tröttnat inte bara jag!!!!

Jag finns åtminstone regelbundet på minst 5 andra forum, dock inte akvarieforum, men det här börjar kännas olustigt att läsa inlägg här!

Sen om det skämtas eller inte, är helt OK, men det framgår inte alltid vad som är skämt eller inte i ett forum, där det skämtas mellan en del som kanske känner varandra!

MNen det är väl snart etyt forum för interna intresseklubben!

Kommer troligen att framöver låsa mitt användarnanm om det skall vara ett forum med den inriktningen!!!

Ja du Bygert du verkar ju tillhöra den interna klubben så du kan ju informera mig om när det skämtas!! För jag fattar ju inte skämt!!!!!

Ja jag hänger ut dig för din kommentar! Idiotförklar nån annan men inte mig!!!!!

MVH Micke Lindholm

Ja du, det är hemskt att handlarna skämtar inbördes så som de gör i denna tråd. Klart de skall vara lite seriöst tråkiga i stället!
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kobbens, bara ett förslag, om du har en hink så fyll den med kallt vatten och kör ner huvudet där ett tag. Visserligen bidrar du något till humorn i tråden men inte på nåt riktigt bra sätt. Läs sen tråden från början och snegla lite på informationen om de som skriver, annonsör, jag säljer i min lokala butik, saltvattensbutik osv, du bör kunna räkna ut vilka som har affär. Du borde också kunna se att det här är inte fråga om gnäll utan om skämt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

åTERIGEN iDIOTFÖRKLARING! hADE ÖVERHUVUDTAGET INTE EN ANING OM ATT DU HAR BUTIK!!!!

dESSUTOM HAR MAGE ATT SÄGA ATT jAG SKALL KYLA NER MITT HUVUD!

vAR VÄNBLIG TRA BORT MIG FRÅN DETTA FORUM!!!!

Kobbens, bara ett förslag, om du har en hink så fyll den med kallt vatten och kör ner huvudet där ett tag. Visserligen bidrar du något till humorn i tråden men inte på nåt riktigt bra sätt. Läs sen tråden från början och snegla lite på informationen om de som skriver, annonsör, jag säljer i min lokala butik, saltvattensbutik osv, du bör kunna räkna ut vilka som har affär. Du borde också kunna se att det här är inte fråga om gnäll utan om skämt.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gifLugn i tråden nu, mina herrar!

3.3 Respektera varandra - Uttalanden som är eller som bär tydliga tecken av att vara avsedda att genera, förolämpa, håna, göra sig lustig över eller förlöjliga andra personer eller grupper (vilket naturligtvis inkluderar dessas åsikter, uttalanden, produktval, problem mm.) är inte tillåtna. Regeln gäller oavsett vilken benämning eller omskrivning som används och oavsett om det levereras direkt eller som en kränkande antydan, förtäckt beskyllning, undermening, pik, lustighet eller citat.

3.6 Skrik inte åt andra - "SKRIK INTE" åt andra vilket innebär att fraser i trådrubriker, inlägg samt din signatur inte får bestå av enbart VERSALER, gälla färger eller stor text. Vill du betona något så använd fet stil eller understrykningar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lugn i stormen Micke - den här tråden handlar inte om att slå ner på handlare utan att jävlas lite grand med de där Stockholmarna - inflyttade som infödda. Du vet de där människorna som brukar invadera er fina Ö på somrarna.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag e en skåning och det vet väl alla att vi inte har humor och bara tänker på att äta ;-) för att då bräda allat uffa porscheägare här så får jag ju inflika att jag faktiskt har 2 st... Men jag kommer inte berätta att det är den billigare varianten som heter 944 :-) och att jag håller på att stoppa en volvomotor i den ene :-) saltvatten vad är det, trodde detta var ett bilforum ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...