Gå till innehåll

Ett inbyggt 600 liters akvarium i väggen - Akvariet nerlagt


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 743
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tacka alla. Var riktigt kul att äntligen få börja med det hela. Skall fortsätta på Lördag (Imorgon) med uppbyggnationen av den invändiga ram som är innanför gipsen i väggen. Gäller att få ett bra avslut även här invändigt. Samma att isolera så gott det går med stenull inne i väggen så man slipper få en resonanslåda

För andra delen av lägenheten så har jag även öppnat upp för en dörr som skall vara mellan sovrum och Vardagsrummet. Så skall inhadla en dörrkarm och en dörr som passar till övriga lägenheten. Tapet och färg är inköpt till lägenheten så inget vad jag vet nu är glömt ;)

Ja kommer fota så fort jag gjort nått och värde/intresse för bilden finns

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har mest grejat med dörröppningen idag in till vardagsrummet tagit bort den där plastkarmen dragit om lite el då den var utanpåliggande i plastlist. Flyttat detta till vänstersida istället för höger som på bilden.

attachment.php?attachmentid=20201&thumb=1&d=1201372786

Märkte nu då jag skulle hem att det får bli en ny separat framdragning av elen in i akvarierummet.

Men nu är iallafall 2st rum klara med förgrund för tapet och taken är målade

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...