Gå till innehåll

Uppsala saltträffar


Trilobite

Rekommenderade inlägg

Som sagt, alla är välkomna, Rosersberg, Enköping, Uppsala, mm ....

Ser prel ut som det blir lördag 29/11 em, med möjlighet för de sociala att hänga kvar på kvällen.

Hoppas att detta är en dag som passar? Halogen är ju en upptagen man, men har nu lite prioriteringar att göra. Söndag, funkar, men jag tänkte det kunde vara trevligare med en lördag em/kväll. Finns intresse kan jag säkert ratta ihop lite käk.

/Erik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 110
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Typiskt att det är så tjockt i kalendern. Vi kommer att åka hem från Stockholm på Söndag vilket betyder, sen eftermiddag i så fall för min del. Samtidigt vågar jag inte säga någonting...mao ta inte hänsyn till mig. Men om det blir då, så ska jag göra mitt yttersta för att komma.

/ Hälsningar Pär

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så här blir det nu:

Saltträff hos mig.

Sön 30/11 från kl 14 och framåt.

Fika serveras.

Skicka ett PM om ni vill komma så blir den här tråden lite kortare!

Erik Wassberg, Kyrkvägen 33, Bälinge. Tel: 0706-552723 (om ni kör vilse).

Bil: Enklast kör gamla E4 norrut genom Lövstalöt, mot slutet ta vänster mot Bälinge, kör rakt fram tills ni kommer till en fyrvägskorsning, fortsätt rakt fram i denna och ni är på Kyrkvägen. Det går även att köra Gysingevägen 272 via Ulva kvarn, sväng då hö i Bälinge vid skylten Skuttunge, sen rakt fram och andra vägen vänster är Kyrkvägen. Vi bor i ett äldre vitt hus på höger sida, med en glasveranda på övervåningen.

Buss: Stadsbuss 111 mot Bälinge, hållplats Nyodlarvägen, här börjar Kyrkvägen.

Alla varmt välkomna!

Erik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Emanuel

Illustratören

Halogen ?

Bläckis

Kjellinden

Gimlix, 2 pers

och undertecknad förstås

Akvariet på 800 liter har varit igång ca 8 månader. Det finns ca 50 arter SPS och LPS av varierande storlek, lägre djur, kirurger, anthias etc. För den teknikintresserade finns lite tekniska lösningar att kika på. Jag har ju ingen bra kamera, annars hade jag slängt upp lite bilder, men det kommer väl så småningom. Allt har gått bra så här långt, förutom lite Bryopsis som nu verkar fått fäste. Men man kan inte vänta på ett perfekt kar för att ha en träff!

Välkomna

Erik

smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...