Gå till innehåll

JR akvarium


joney

Rekommenderade inlägg

Jag har provat att ringa flera gånger, aldrig nåt svar inte ens en telefonsvarare! Det sista som jag hörde från dom var ju när jag undersökte stängningsryktet o då sas det att dom skulle öppna i Augusti som sagt. Man tröttnar ju lite på att vänta....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Jag var där i lördags, då var nässtan alla karen tomma! De hadde lite koraller, men fisken skullebeställas nu i veckan om jag minns rätt så skulle de gå en vecka till och sedan skulle de vara klart! En sändning från röda om jag minns rätt.smiley17.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var också där i lördags, de hade problem med sinSTORA skummare, där en av pumparna hade lagt av. Så fort defår den nya pumpen skulle de skicka beställningen, troligtvis nästa vecka. Sen ska väl fiskarna få vila upp sig lite innan de kan säljas. Det känns som man är 5 år ochväntar på julafton..smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fanns några stackare i en burk o an muräna om jag inte minns fel, de enda firrarna som var nåt att ha går i korallburkarna o dom ville´han inte försöka fånga, skulle enligt utsago vara omöjlgt...Så det är bara att vänta, eller handla från nån annan o få med bussgods om det är paniksmiley17.gifSåg iofs att A-lagret hade fina clowner inne just nu + lite annat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Hm.. ingen aning. Men jag talade med Fredrik i Fredags förra veckan och

då sa inget mer än att de skulle få fisk och korall om ett par veckor

igen. Men slå en signal o lyssna med honom. Liknande rykten florerade

även innan sommaren, de visade ju sig vara felaktiga så jag tippar på

att även dessa är det. Tyvärr verkar det som att det finns ett antal

handlare som koncentrerar sig mer på att sprida rykten än att sköta

sina egna affärer....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle inte tro att de kommer konka!! De är ju min favo butik,smiley4.gif och de som kommer in ryker ju grymmt snabbt, så då kan de se lite tomt ut i burkarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...