Gå till innehåll

FILM på era kar!!


malm

Rekommenderade inlägg

  • 2 månader senare...
  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Mitt jobb har köpt en videokamera som vi ska intervjua med osv. så då måste man ju låna hem den och testa lite. Får nog träna lite mer kanske och även att redigera då det är tänkt att jag ska var den som gör sånt. jaja här är mitt bidrag.

Filmen blir bäst i 1080

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

mitt jobb har köpt en videokamera som vi ska intervjua med osv. Så då måste man ju låna hem den och testa lite. Får nog träna lite mer kanske och även att redigera då det är tänkt att jag ska var den som gör sånt. Jaja här är mitt bidrag.

http://www.youtube.com/watch?v=_gbzaelcsfi

filmen blir bäst i 1080

1:16 fuck you!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...

Hökfiskarna fungerar bra ihop, fungerade lika bra när jag hade 5 st tidigare.

De 3 man ser i filmen fungerar rätt ok som sagt, visst det blir väl någon knuff från knubbisen mot lilla ibland.

Men ingen av dom är ju fullvuxna ännu, så får väl se hur bra det fungerar om ett år när de fått växa till sig lite.

Har även en dvärg drake, fu manchu eller vad den kallas. Den syntes dock inte på filmen och jag såg den inte heller något när jag filmade, inte fått den att käka fryst mat på hela veckan även fast det sas att den åt fryst i tidigare kar. Så förhoppningsvis ser jag honom idag och köper väl några neontetror på vägen hem så han får käka idag om han fortfarande lever och kan ta maten eller så får hökfiskarna något att jaga.

Ska laborera lite mer med kameran i helgen och se om jag inte kan få lite mer perspektiv när jag ändå är rätt nära så man får se fiskarna integration lite bättre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Plectorhinchus chaetodonoides. Även kallad Harlekin sweetlip. Den blir bara 72 cm lång som vuxen :) Som vuxen är den snygg men inte lika snygg som ungfärgen. Fishbase uppger att den som liten påminner om en giftig plattmask och jag har också hört att den skall påminna om räkstim på sitt sätt av simma som unge. Har själv stött på den i det fria och den hade faktiskt ett mycket ovanligt sätt att simma. Den stod på huvudet och "flaxa" fram och tillbaka så den verkade vara betydligt mer än en individ - det var en unge alltså. Som vuxen är den en utpräglad rovfisk.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...