Gå till innehåll

Fotografering av Ugglan_ Blandat


Ugglan_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Kanon bilder är det okey att jag använder dessa bilder på saltvattensguiden.se??

Vad använder du för kamera för att plåta dom med?

Tipps övrigt vad man skall köpa för kamera då jag äntligen skall köpa mig en digitalkamera!

Självklart får du göra det om du skriver en liten notis att jag fotat dom, jag har mängder med foton som jag tagit på olika fiskar och koraller.. (jag är nybörjare inom salt bara haft det sedan januari så jag kan inte alla latinska namn så det får du sätta dit själv ;)

kameran för övrigt är ingen värsting, det är en s7000 Fujifilm som jag ska sälja för 4000, ska köpa mig en ny och bättre kamera. vill du diskutera kameror så kan vi ta det på msnframöver ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid kul när folk lägger ner lite möda på att ta fina bilder smiley4.gif

//Jörgen

Jo mitt intresse för akvarium började med fotografering sen har jag snackat rätt mkt med AquaMax här på forumet som är en guru på fota fiskar..

så nu har man salt akvarium (trodde jag inte för ett år sedan) hehe

mer bilder kommer om en timme ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kameran för övrigt är ingen värsting, det är en s7000 Fujifilm som jag ska sälja för 4000, ska köpa mig en ny och bättre kamera. vill du diskutera kameror så kan vi ta det på msnframöver ;)

4000... farsan köpte ju sin ny för nästan det... du får nog sänka priset litesmiley2.gif.

http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/171177 /prices

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kameran för övrigt är ingen värsting, det är en s7000 Fujifilm som jag ska sälja för 4000, ska köpa mig en ny och bättre kamera. vill du diskutera kameror så kan vi ta det på msnframöver ;)

4000... farsan köpte ju sin ny för nästan det... du får nog sänka priset litesmiley2.gif.