Gå till innehåll

Fotografering av Ugglan_ Blandat


Ugglan_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Jättefina bilder! smiley1.gif

Jag har ju också försökt ett fota akvariet, och det är ju riktigt svårt att få till det!Många hundra kort innan nåt överhuvud taget går att använda! Så jag väntar med spänning på fler kort Ugglan!

kommer imorgon fredag innan 18.30 (jobbar då)

smiley4.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mer av det goda.... smiley4.gif

Gillar kommentarer och även kritik.. så ös på.. smiley37.gif

13023.jpg13024.jpg

13025.jpg

13026.jpg

13027.jpg

13029.jpg

13028.jpg

Jag var och fota med min nya kamera igår så nya bilder kommer innom kort när jag lärt mig den bättre än så länge får jag ladda upp av de 1XXXX antal bilder jag har från min gammla kamera.. smiley4.gif

hoppas det är nått som gillas..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fy fan................................vad sunkiga bilder.................har fan aldrig tagit så dåliga bilder själv.....................................

smiley37.gifsmiley37.gifsmiley37.gifne skojade bara men man blir lite avundsjuksmiley9.gif.........

hur går stjärnmuränan med övriga fiskar???? vad har du för fiskar också....några små???

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fy fan................................vad sunkiga bilder.................har fan aldrig tagit så dåliga bilder själv.....................................

smiley37.gifsmiley37.gifsmiley37.gifne skojade bara men man blir lite avundsjuksmiley9.gif.........

hur går stjärnmuränan med övriga fiskar???? vad har du för fiskar också....några små???

Jag har fotat från olika Burkar.. ska lägga upp lite bilder på mitt akvarium framöver när det blivit något bara haft det i ett år nu...

smiley4.gif

själv har du nått roligt i burken?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja kan vara med i nästa tävling.. kan ju starta tävlingar framöver med olika inriktningar som alla ska fota koraller i två veckor sen avgör vi osv... sånt är kull leta den perfekta bilden och de små detaljerna..smiley4.gif

Kommer resa bort en vecka nu på onsdag så har inte möjlighet att kolla av så mkt men ska fixa fler bilder tills dess... har varit på den lata sidan ett tag nu smiley9.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...