Gå till innehåll

Fototävlingen öppen!


Vargklo

Rekommenderade inlägg

Gott folk!

Jag vill påminna om att fototävlingen har startat nu. Bidrag för augustiomröstningen kan lämnas mellan den 1-20 juli.

Läs gärna igenom tävlingsreglerna och notera att det är viktigt att storleken på det foto som skickas in följer samma regler som gäller för foton i vanliga trådar här på SG. Reglerna med tillhörande länk för att skicka in fotot finner ni under följande länk: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php

Gå gärna igenom era fotoarkiv och släng in en eller ett par bilder!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

En liten tanke som slog mig. Tävling o tävling, skall man få se hur det ligger till mellan de olika bilderna. Kan ju bli att man tjuvtittar. Kanske man bara få ser hur det ligger till när man röstat som användare. Alltså inte innnan man lagt sin röst. Lite mer spänning kanke.

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En liten tanke som slog mig. Tävling o tävling, skall man få se hur det ligger till mellan de olika bilderna. Kan ju bli att man tjuvtittar. Kanske man bara få ser hur det ligger till när man röstat som användare. Alltså inte innnan man lagt sin röst. Lite mer spänning kanke.

/Johan

Hej Johan. Det var vår tanke också att man inte skall kunna se hur de olika bilderna ligger till men tyvärr så går det inte att fixa med den programvaran som används för SG.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte röstat (då jag själv är en av de tävlande) och jag kan se hur det står.

Oj, får man inte det ??

Jag har röstat (dock inte på mitt eget bidrag). Korkat kanske men jag hittade en bild jag gillade och kunde inte låta bli :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte röstat (då jag själv är en av de tävlande) och jag kan se hur det står. Bara att trycka på Visa resultat för omröstning

Det är sant, men man får hoppas att folk röstar med hjärtat och låter bli dendär funktionen.

Finns det en regel som säger att man inte får rösta om man är tävlande? Man kan ju bara rösta en gång iaf, så det blir ju inte direkt orättvist..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har ingen regel som säger att man inte får rösta om man är med som tävlande. Vi har heller ingen regel som säger att man inte får rösta på sin egen bild. Det går inte att lösa tekniskt och då är det heller inte någon mening med att ha det i regelverket.

Alla kan vara med och tävla, alla kan vara med och rösta, så rösta på!smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...