Gå till innehåll

Henric Nyströms 350 liter hörn


Henric

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Liten uppdatering: Karet har återhämtat sig efter en hel del problem. Fick några stora svängningar på kH, och det gillar inte Sps:er. Och en stor kejsare ville inte var med längre och la sig o vila inne bland all levande sten... Så belastningen på karet var ganska hög under en period. Men nu är det på g igen.

Så en liten bild på en Acropora nana

[ATTACH=CONFIG]92859[/ATTACH]

Helheten på den bilden är ju skitfin! En trevlig mix av koraller o anemonen är ju så nice.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:) Efter 9 dagar så visade sig Gobyn i går. Han var ju inte direkt megafet, men han lever! Pistolräkan har jag inte sett men hört. Men som Manne kommenterade, inte de bäst spenderade pengarna. Men vem vet, kanske kan få se Gobyn i 4 sekunder i kväll igen.... Eller hur var det Uggla sjöng ".... 4 sekunder, underbart men kort!"
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Ser fram mot det nya, ska det stå på samma ställe eller har du en annan placering i huset det ska stå på? Trevligt med lite fiskar i akvariet igen med.

Det nya ska stå i det inglasade rummet. Jag tror att det kan bli läckert med 2 par snurrfåtöljer framför akvariet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grymmes bilder brorsan :) Vad kan jag säga.... Jag skaffa mitt feb -09 o du ditt aug -09. Nu skall vi båda byta till nytt. Känns som vi är ganska lika :) Kommer bli mkt intressanta konversationer fram över känner jag.

Det kommer att bli nice! Du ligger lite före som vanligt. Nu får vi se till att flyttarna går bra så vi slipper en massa förluster.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...