Jump to content
Ignörd

Ny butik i Malmö!

Recommended Posts

Tjena!

Snackade med Matte (från fiske & fiskar) i veckan och nu är han på G att öppna ny butik i Malmö!

Ser fram emot en till riktigt trevlig säljare i Malmö!

Hans nya ställe (Korallcenter) kommer ligga på Västra Rönneholmsvägen 73A.

här kan ni kolla lite närmare på vart, han kommer också uppdatera sidan lite längre fram om när han exakt öppnar: http://korallcenter.se

Kan bara säga varmt välkommen tillbaka Matte! :)

Jag har faktiskt inte snackat med Matte sedan en månad tillbaka och då tog han hem 20st 200liters kar (om jag inte mins helt fel)

Men har inte en aning om hur det går, hade dock tänkt rulla inom imorgon och se hur det går för honom.

snackade med en som hjälper honom med rördragningen o det skulle dom väl börja med inom det snaraste. men någon tidpunkt för öppning visste han inte

På hemsidan står det "Under Construction", men senaste uppdateringen var för en dryg månad sen... Nån som vet om han slagit upp portarna ännu? Är nyfiken på å kolla in utbudet! :D

Jimmy, har du flyttat?

nej den ligger ju nära köpenhamnsvägen. så det e väl en 700- 900 meter dit ;).

om jag inte e helt för positiv o tror den e närmare än den e hehe :)

Tänk positivt! Det får man ju höra hela tiden.. :)

Adressen är Västra Rönneholmsvägen 73A, det är beläget i korsningen Västra Rönneholmsvägen / Skvadronsgatan i Malmö

hahaha det var riktigt positivt från min sida. hade ju 3,9 kilometer dit . tyckte det låg runt hörnet när jag körde dit o kollade ;)

:W:Han fick 100 tals läder och mjukkoraller i dag. Slå honom en singnal 070 321 44 88Banana manplus en bläckfisk.

Jepp! Där såg ut som han var så gott som färdigt... Kommer defenitivt besöka honom igen! Slå honom en signal, han är mycket trevlig att prata med.