Gå till innehåll

André's 375L kar


Andy88

Rekommenderade inlägg

  • Svar 731
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

nae, tyvärr.. lägg det på annons här o blocket.. går säkert o få det sålt, så du får in lite cash till det nuvarande porjektet..

har en candy här till dig om viljan fortfarande finns..

mvh manne

Ja jag ska göra de. Lite gryn är alltid någon man behöver. Ja viljan finns fortf. smiley1.gif Skulle kunna titta inom någon gång denna helgen. Kan höra av mig imorgon på ett eller annat sätt så ska vi se när de finns tid. :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bara slå en pling eller något så löser vi en tid.!

mvh manne

De ska jag göra. Tänkte att de skulle bli idag men har inte hunnit och nu är de lite väl sent. Mest för barnens skull. Men imorgon slår jag en signal så får vi se. smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var tvungen och köra inom chefen så passade på att sticka inom zoologiska. Hämtade såklart min mandarin. Fick bli en söt liten ricordea också.:smiley20: Fick bara ett hyfsat bra foto på han. Sen skulle han iväg och undersöka alla hål bland stenen. Haha.

post-5254-14468920795053_thumb.jpg

post-5254-14468920794831_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tycker den är oerhört läcker. :) Har velat ha en länge men de har inte blivit något av de.

Du får skaffa fler efterhand , är ju inte helt gratis ju, jäkligt snygga när man får ihop en liten sten med kanske fem-sex stycken på. Verkligen en färgklick i karet.

Mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Finns att få tag i England betydligt billigare, men det är ju alltid en chansning.

Men vänta till sommaren då är det lättare att beställa.

Har gjort det nån gång själv.

Jaså, då skulle man kanske gjort de. Gick de bra med din beställning då?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå det gick bra.

Men det var för nått år sedan, men jag var nöjd.

Skulle beställt nått i år med men kom aldrig till skott.

Om jag inte minns fel så låg priset på ca 100-150kr för 1 + frakt.

Okej. De var ju inte så farligt till skillnad från priserna här. Lika bra att beställa ett bra gäng på en och samma gång då. :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå det gick bra.

Men det var för nått år sedan, men jag var nöjd.

Skulle beställt nått i år med men kom aldrig till skott.

Om jag inte minns fel så låg priset på ca 100-150kr för 1 + frakt.

vart beställde du från då om man får fråga :D?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo var du där med din tjej o hämtade mandarinen? I så fall va jag den tjommen som stod bredvid o slöglodde i karen....

Mandariner är riktigt jävla granna. De prickiga han hade fått in va riktigt fina med.

Ja de stämmer bra de. Jaså de var du. :smiley20: Blev de något för dig då? Ja de är riktigt fina dem också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ni kan söka på ebay tex efter engelska rickordea florrida försäljare, dom brukar alltid länka sen till någon hemsida som visar lite mer..

mvh manne

Lysande! De får bli om ett tag när ekonomin tillåter. Håller på att renovera lite nu med. :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...