Gå till innehåll

Glenns Saltkar


Genne

Rekommenderade inlägg

Här kommer ett par lite sämre bilder på den nya skapen, det har inte hunnit lägga sig riktigt i karet men kan nog ge en hum om hur det ska bli. Karet blir mer öppet i ena halvan så fiskarna får betydligt mer med simyta och allt ser ljusare ut, ändå finns det gott om gömställen kvar. Just nu är allt väldigt surt på mig i karet -danspost-5412-14468930570224_thumb.jpg

post-5412-14468930569478_thumb.jpg

post-5412-14468930569773_thumb.jpg

post-5412-14468930569997_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Hej alla vänner här på det fantastiska forumet SG, har nu slagit mig till ro framför karet med en whisky för att bara njuta. Anledningen till att jag varit försvunnen på SG en tid är att jag har haft fullt upp under en längre tid. Företaget jag jobbade på ska flytta utomlands och jag har skaffat mig ett nytt jobb, har köpt mig en bostad i Spanien, sålt min firma och till råga på allt har en fru som är sjuk och blivit uppsagd från sitt jobb, men nu kommer jag igen med nya tag och ska dra igång ett antal nya projekt för mitt kar. Är det någon som är intresserad av ett par riktigt stora kirurger så hör av er via PM. Ska bli kul att möta en massa folk från SG i Växjö i morgon. Vi syns och vi hörs

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...
  • 4 månader senare...

Nu ska jag försöka få liv i karet igen, det finns två fiskar, en hummer, några räkor, snäckor sjöborrar och ett par mjukkoraller kvar efter vårens katastrof även livet i stenen är kvar:ledsen: Det känns inte lätt att komma igång igen men nu ska jag försöka att köra på helt andra sorters fiskar där ingen blir större än max 5 till 6 cm och i stora stim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...