Gå till innehåll

Roliga bilder


Lasse

Rekommenderade inlägg

Tänkte starta en ny tråd med bilder som blev roligare än vad som var avsett. Tänkte att andra kunde fylla på efterhand. Det gäller nu inte fototekniskt 100% bilder men sådana där man vid granskningen upptäckte något som inte skulle vara där. Första serien kallar jag - Vad f-n har han för sig. Som ni kan se så har jag några riktigt nyfikna saker i mitt akvarie :)

Första bilden var avsedd till att ta på min en fighting spirit blid på min Sunburst Anthias och vad dök då upp till höger?

post-2331-14468920839333_thumb.jpg

Sedan skulle jag ta en bild på min Signatus guttatus - och vad dök då upp på bilden. det är inte utan att man fattar vart Disney fick sin inspiration till låten I havets djup i filmen om Nemo

post-2331-14468920839729_thumb.jpg

Så köpte jag mig en mussla och givetvis så kom kameran upp och förevigade denna skönhet. Musslan till höger är inte lika blå i verkligheten men det verkar gynnarna i mitten skita i. de vill bara veta vad skägget på andra sidan vill..

post-2331-1446892083999_thumb.jpg

Ja det var det jag hade idag - ni andra fyll på med bilder som inte blev helt vad de var tänkta att bli

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att det kommer nya bilder. det kunde vara kul om man kunde hålla liv itråden till nästa december och sedan kanske man kan rösta på årets "de va inte meningen"-bild. Koncentration då på roligheten och överraskningen - inte på forografens skicklighet, Då kanske alla "amatörer" som jag själv kan hjälpa till och bidra.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...