Gå till innehåll

Ang "Kalaset" på Zoogiganten på lördag!


Rekommenderade inlägg

Hade varit intressant att se vilka som ska dit?

Tänkte också slänga in en flik på om här är någon som möjligtvis kör via veberöd ELLER södra sandby som har en plats i bilen?

Min "fruga" behöver bilen så med andra ord sitter jag "låst" hemma! haha

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör väl inget om man inte håller på med annat än saltvatten? :)
:woooow:

Du har lite rätt där! Men om många saltisar skulle närvara på en ciklidstämma, så kanske saltakvaristerna kunde få en AHA upplevelse och börja att starta en nationell saltvattensförenig!-gruppkram-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser verkligen fram emot lördag. Det blir mitt officiela avslut med sötvatten och ta steget in helt i salt världen. Jag tror nog Magnus tappar hakan. Då jag varit sötvattens stamkund rätt länge där haha. Men det ska bli otroligt roligt att få vara med och få träffa massa folk samt att lära sig lite mer om saltvatten nu innan jag startar mitt första nästa vecka antagligen :)

Jag reserverar mig för lite stav fel då jag inte hittar var jag stänger av funktionen iphone har med att ändra en massa ord.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

SG är ingen förening! "Bara" ett forum för saltvattensintresserade.

Sticker ut hakan!

Det får du gärna göra. :)

Att samlas i en lokal lite då och då är precis lika mycket förening som att samlas framför datorskärmen dagligen.

Nu är det dock en bra bit utanför ämnet, så jag väljer att vika av den vägen här. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

SG är ingen förening! "Bara" ett forum för saltvattensintresserade.

Sticker ut hakan!

Då sticker jag också ut hakan och påstår att Sverige är ett unikt klubb/föreningsland. Om man är fler än två med samma intresse känner folk sig tvingade att starta en klubb eller förening, men ingen vet varför. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...