Gå till innehåll

-KH- :s akvarium


Guest -KH-

Rekommenderade inlägg

Jag var i Linköping och tog mig en runda! DEt fanns inte mycket inne just nu dock,.. Men jag blev förälskad!!! Köpte mig en 3:e kirurg:

Hur fin som helst! Kul krabat! Men den fick massa massa stryk det första dygnet.. Trodde faktikst att den skulle stryka med.. Men efter min innebandy 1½ dygn senare så såg jag glatt min kirurg dansa runt bland alla andra.. t.om så att han är lite uppkäfting.. MEn svår att fånga på bild!

post-768-14468912097991_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har massa att läsa på denna sida, efter att jag varit borta.. Så det första jag går igenom är era hemma byggen och dylikt.. Ska bli kul att läsa-.. några tips vart jag ska börja leta efter tråd?

Hej -KH-! Jag är helt färsk här! Så jag läste om ditt projekt idag! smiley4.gif

Jag är svensk men bor i norge, har hittat den här linken! http://www.saltvannsakvariet.noKlicka på akvariebygging, En snubbe som har byggt om huset kraftigt för att ha ett akvarium på 4100liter! Skojigt att kolla! smiley17.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jimmy: Blåa ögon har jag inte sett innan! lät intressant! strigosusen som jag har är mycket vacker oc hfar runt frenetiskt i karet.. Mycket bra på att beta! Som sagt så håller den sig på framsidan och den andra på baksidan.. så de täcker akvariet bra med alg betandet.. Min gul kirurg tillhör de sämre att beta.. Han/hon gillar mina salladsblad bättre *ler

Tack Micke73. hoppar in direkt på den sidan, visste om den innan men det v ar mycket länge sen jag var där..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...