Gå till innehåll

André's NanoRev


Andy88

Rekommenderade inlägg

Det var ett tag sen man uppdaterade denna tråden men det har inte direkt hänt så mycket i detta karet. Har bytat ut osmosen till en 10L dunk så nu håller det lite längre. De blåa polyperna har spridigt sig en hel del och nu finns de lite var stans i karet. :) Hoppas på bra tillväxt på dessa små kolonier sen kommer snart all sten vara täckt. Kommer bli läckert. :)

En trevlig alg har frodats på mp10'an ett bra tag nu. Den sprider sig inte något så låter den sitta kvar. Får eventuellt rensa lite när den börjar bli för stor.

post-5254-14468927576708_thumb.jpg

/André

post-5254-14468927575007_thumb.jpg

post-5254-14468927575255_thumb.jpg

post-5254-14468927575467_thumb.jpg

post-5254-14468927575673_thumb.jpg

post-5254-1446892757587_thumb.jpg

post-5254-14468927576065_thumb.jpg

post-5254-14468927576287_thumb.jpg

post-5254-14468927576502_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 344
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...
Kommer du ihåg hur många kilo sand du har i det?

Minnet sviker mig. Kan vara all öl som åkt ner under åren. Skulle gissa på att där är 4 kilo levande iaf. Lite för mycket för min smak.

Hur går det för dig? Fått igång karet eller?

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det står här ;) men har en annan uppgift att klara av innan jag får starta upp det nya ;) så om ett par månader så ska det väl komma i vatten hoppas jag!

Allt är inhandlat!!

Okej. Skönt att ha allt på plats. Hoppas ditt andra ärende blir uppskattat så du kan starta upp karet. :)

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Blev en sväng inom Kristianstad idag. Leverans på fredag så karen var inte så välfyllda. Hur som helst så hittade jag vad jag var ute efter, två skunkar och en scooter. De svarta clownerna har fått flytta över till det stora karet och scootern hoppas jag ska äta de plattmaskar som invaderat detta. Får hoppas den sköter sin uppgift så mina ricordeor kan leva ostört framöver. :)

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade Anders fler clowner inne? Kör eventuellt förbi på måndag och hade tänkt o handla lite isf. :)

Inte skunkar, bara a ocellaris. Men han får en fisksändning imorgon så han bör få in nya då. :)

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...