Gå till innehåll

André's NanoRev


Andy88

Rekommenderade inlägg

Gissar på 12mm rör med ca 10-11mm lång bit.. Bara måla med en svart märk penna.

Limma stumpen med samma två komp lim som innan.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja något i den stilen hade passat. Undra om ett vp-rör (elrör) hade passat. Tror jag tar sprayburken ett par drag över. :)

Får hoppas att röret inte kommer mitt över lödningarna bara.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ändrat av Andy88
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 344
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja något i den stilen hade passat. Undra om ett wp-rör (elrör) hade passat. Tror jag tar sprayburken ett par drag över. :)

Får hoppas att röret inte kommer mitt över lödningarna bara.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kommer röret rakt över lödningarna så bara jacka ur lite precis där på själva röret, så blir det säkert kanonbra.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer röret rakt över lödningarna så bara jacka ur lite precis där på själva röret, så blir det säkert kanonbra.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja de får bli något sånt. Ska se vad jag hittar och ska nog lösa de på ett eller annat vis.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan också kolla efter någon rörstump ev om det du har inte blir klockrent!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja de hade varit kanon. Kan skicka ett mess när jag kollat och testat om det blir bra eller ej. Så slipper du leta i onödan.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gissa vem som har 20mm hemma!!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha! Ja jag gissar på att du har hemma. Ska prova med 25 och se hur det blir. De kommer ju utanför chippet så tror de blir lättare att montera. Blir bara sladdarna man får jacka ur. Får gå på de imorgon om man inte är allt för bakis. Hehe.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bara hör av dig! Är dock inte hemma imorgon förns på kvällen.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Okej! Ska inte stressa så det blir väl på måndag när julen är över och allt lugnt sig.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft fullt upp med allt möjligt både idag och igår så det har inte blivit någon rörstump på led'sen. Imorgon blir de väl också full rulle men ska försöka att hinna med.

För övrigt så har all cyano försvunnit så nu kan jag bränna på lite mer belysning. Så snart åker acron ifrån det stora i. :smiley20:

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt häftigt kar. Jag ska oxå försöka skaffa ett sånt framöver. Snygga "acans"............ja och knappar oxå för den delen.

Tackar! Karet i sig är riktigt snyggt och jag tänker köra detta så enkelt som möjligt för att slippa så mycket underhåll de bara går. Det hade varit roligt om du kommit igång med saltet igen så vi blir fler här i hlm. Tror du saknar de rätt mycket innerst inne. :smiley20:

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vackert Andy. Men fortfarande gott om plats till med :)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tackar! Jadå där finns mer plats och ska försöka få fatt på lite mer knappar. Jag vet att du har ett par olika hemma som hade varit kanon till mitt. :D

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar! Jadå där finns mer plats och ska försöka få fatt på lite mer knappar. Jag vet att du har ett par olika hemma som hade varit kanon till mitt. :D

/André

Dom kommer säkert ner i ditt nano för eller senare.. Det löser sig när mina fraggar fått växa lite.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fått till skydden över linserna?

Nej jag är för lat, Haha! Jag har faktiskt glömt bort det helt nu med jul/nyår och nya prylar man fått som ska testas och kopplas in. Får ta mig i kragen och såga upp lite rör snart. I mina ögon så stör ljuset inte mig från sidan sett men frugan har klagat på det. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sågade till ett rör lite snabbt och slängde på lite spray och så här blev resultatet. Tycker ni röret ska vara lite längre eller är det bra som de är? Detta bygger 1mm mer från flänsen än vad linsen gör.

post-5254-14468924053793_thumb.jpg

/André

post-5254-14468924053428_thumb.jpg

post-5254-14468924053603_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...