Gå till innehåll

Saltträff den 26/5 i Växjö


LN21

Rekommenderade inlägg

Hej allihopa!

Jag bjuder härmed in alla Er till Saltträff i Växjö.

Ni är mycket välkomna hem till mig Lördagen den 26/5 klockan 14.00.

Det blir kaffe med dopp vid ankomst samt korv me bröd o sallad något senare.

Jag tänker även samordna så att Oceanakvarium är öppet efter träffen om någon skulle känna för det.

Som sagt, alla Ni ska känna er mycket välkomna hem till mig:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Går det bra att lära känna den från långt håll också? Det ligger i planerna att ta en tripp till de gamla jaktmarkerna och komma på träffen.

MVH Lasse

Lasse det går nog att ta in en gammal stör från långt borta i stan med:nya bilder:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Växjö ligger lite väl långt bort för mig, annars så är det ju utomordentligt trevliga och aktiva saltisar i och runt de djupa skogarna;) Träffen hos Laserbängan förra året drog ju en hel del entusiaster.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Växjö ligger lite väl långt bort för mig, annars så är det ju utomordentligt trevliga och aktiva saltisar i och runt de djupa skogarna;) Träffen hos Laserbängan förra året drog ju en hel del entusiaster.

Tror inte det skiljer så många mil. och om du åker till mig först så får du åka med mig sen via Samuel i Vrigsta och det skulle väll vara en upplevelse. först mitt kar med kejsarfiskar sedan Samuels med härliga koraller-dregglar-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...