Gå till innehåll

Vill ju stödja men var i helsike????


Spectra

Rekommenderade inlägg

Vet inte hur mycket stöd ni vill ha, men jag antar att så mycket som möjligt för att täcka kostnader och allt arbete som ligger bakom.. eller?

Vet inte om ni bestämt själva att det skall vara så, men som jobbskadad i mediabranchen så blir jag lite förbryllad att det inte någonstans finns en knapp eller liten banner till att stödja forumet med ett bidrag. Vet ju att funktionen uppenbarligen finns där någonstans men att behöva leta efter det känns inte helt rätt.

Men kanske så ni vill ha det?

Jag hittade en länk i mitten av en post som varken sa det ena eller det andra om hur man går tillväga men den länken funkar inte.

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/betalandemedlem.php

Helt tom sida och när man tar view source:

<!-- BEGIN TEMPLATE: betalandemedlem -->

<!-- END TEMPLATE: betalandemedlem -->

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, nu måste vi ju banna dig, vi kan ju inte ha medlemmar som i tid och otid vill betala oss :x...Nu ska jag gå och radera alla spår av inlägget du refererade till, finns ju ihärdigt folk som ändå hittar det tydligen :skrattar:

Vi tar ingenting för arbetet vi lägger ner, då det är en ideell förening, ert stöd gör att vi kan fortsätta förbättra sidan, finns många idéer som puttrar i bakhuvudet som jag tror kommer uppskattas, bara tiden att fixa det som saknas :P

Tackar å föreningens vägar för ditt bidrag, och våran kassör kommer göra det samma och ändra ditt medlemskap så snart han ser transaktionen :)

P.S. Ska försöka göra det lite smidigare att hitta så att man kan stödja forumet... Tack för att du gjorde oss medvetna om problemet... D.S.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...