Gå till innehåll

Daniels Blenny


Tribiani

Rekommenderade inlägg

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Har lika dan favites. Lyser upp bra i blåljuse. :) Den gröna acan vet jag att den är billig. ;) snygg!

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?55p1pv

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja den gör ju det Andy :). Det blir ju som ett helt annat akvarium i blåljuset.

Den gröna var ju inte direkt gratis....men fin är den...om än rätt liten :)

Mvh Daniel.

Skickat från min Galaxy S3 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja den gör ju det Andy :). Det blir ju som ett helt annat akvarium i blåljuset.

Den gröna var ju inte direkt gratis....men fin är den...om än rätt liten :)

Mvh Daniel.

Skickat från min Galaxy S3 via Tapatalk

Det blir ju det. Det var inte hela biten han hade va?

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir ju det. Det var inte hela biten han hade va?

/André

Nej detta är bara en liten bit. Ca 4x4cm. Den stora var riktigt dyr. Är du i Kristianstad ibland? Då ses vi kanske där :). Vi får hälsa på hos varandra någon gång. :)

Mvh Daniel.

Skickat från min Galaxy S3 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej detta är bara en liten bit. Ca 4x4cm. Den stora var riktigt dyr. Är du i Kristianstad ibland? Då ses vi kanske där :). Vi får hälsa på hos varandra någon gång. :)

Mvh Daniel.

Skickat från min Galaxy S3 via Tapatalk

Okej. Ja den var dyr. såg inte den biten sist jag var där. :S

Kristianstad är den närmsta handlaren för mig så brukar va där.

Absolut, jag är dock uppbokad ett par helger framöver. Hjälper mina föräldrar med en mur.

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?zdaumt

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Ja den var dyr. såg inte den biten sist jag var där. :S

Kristianstad är den närmsta handlaren för mig så brukar va där.

Absolut, jag är dock uppbokad ett par helger framöver. Hjälper mina föräldrar med en mur.

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?zdaumt

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ingen brådska. Det kommer en tråkig höst och en kall vinter då man brukar få tid över :)

Mvh Daniel.

Skickat från min Galaxy S3 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vackert kar du har, Daniel! Väldigt fina färger du har där i! :)

Såg att du har en liten Mini Maxi Carpet i karet.. det är ju en liten dröm att skaffa en sån. Hoppas den blir verklig snart. Ska se om jag kanske kan få någon handlare i närheten att ta hem lite sånna... :)

Trevligt att träffa dig och Ola igår! :) Fick du med dig något hem? Eller var det bara Ola som fick med sig "min" fisk hem? ;P

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vackert kar du har, Daniel! Väldigt fina färger du har där i! :)

Såg att du har en liten Mini Maxi Carpet i karet.. det är ju en liten dröm att skaffa en sån. Hoppas den blir verklig snart. Ska se om jag kanske kan få någon handlare i närheten att ta hem lite sånna... :)

Trevligt att träffa dig och Ola igår! :) Fick du med dig något hem? Eller var det bara Ola som fick med sig "min" fisk hem? ;P

/Madde

Tack Madde!

Jag gillar när det är mycket färg och när det gungar fram och tillbaka i karet.

Min Maxi-mini carpet anemon brer ut sig en hel del nu. Den har väl hittat ett bra ställe att sitta på. Jag gillar också dem som bara den.

Jag blev helt såld när jag såg Mannes och det lär flytta in fler om jag bara hittar några. Skulle du hitta någon lokal handlare som har dem hemma så hör gärna av dig ;)

Det var riktigt skoj att träffas. Det får vi göra om någon gång. Ola hälsar så gott. Han blev jätteglad för "din" fisk :)

Jag fick med mig två fiskar hem. En Cryptocentrus cinctus till mig och en Ctenochaetus strigosus till grabben. Plus lite annat smått o gott. Synd att Stig inte kunde sälja korallerna.

Mvh Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Madde!

Jag gillar när det är mycket färg och när det gungar fram och tillbaka i karet.

Min Maxi-mini carpet anemon brer ut sig en hel del nu. Den har väl hittat ett bra ställe att sitta på. Jag gillar också dem som bara den.

Jag blev helt såld när jag såg Mannes och det lär flytta in fler om jag bara hittar några. Skulle du hitta någon lokal handlare som har dem hemma så hör gärna av dig ;)

Det var riktigt skoj att träffas. Det får vi göra om någon gång. Ola hälsar så gott. Han blev jätteglad för "din" fisk :)

Jag fick med mig två fiskar hem. En Cryptocentrus cinctus till mig och en Ctenochaetus strigosus till grabben. Plus lite annat smått o gott. Synd att Stig inte kunde sälja korallerna.

Mvh Daniel

Ja, jag blev såld på dem för nått år sen när jag såg dem i en artikel på nätet, sen blev det ju inte mindre intressant efter att ha sett Mannes live! :) Skulle det dyka upp några så hör jag av mig! :) Får väl vara snabbare och handla själv först i så fall. ;P

Den kirurgen är väldigt fin! Bra val! :)

Jag håller med, det var väldigt roligt, vi får ta en repris på den! :)

Du får hälsa Ola att jag bara skojar med honom, jag kommer säkert att hitta en sån fisk någon gång igen.. ;P Men en tråd får han allt fixa nu i alla fall, så jag får se den! Eller du läser väl här själv, Ola? En tråd nu, tack! :)

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du får vara lite snabbare Madde och inte dra på beslutet ;).

Annars mister man det goda. Det kommer fler möjligheter, det är jag säker på :).

Ola läser säkert här och jag ska tjata på honom så han startar en tråd.

Mvh Daniel.

Skickat från min Galaxy S3 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vacker helbild. , Tapetummen sträcker fint på sig!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Tack igen Manne :)

Den breder ut sig fint. Det börjar bli trångt nu men det finns en del platser kvar till några maxi-mini anemoner :)

Tack för tipsen också.

/Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...