BatmanGefle 563 Rapportera inlägg Postad Januari 30, 2018 Så....akvarium alltså?? (PS. Det är faktiskt en herrklubb. DS.) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Genne 613 Rapportera inlägg Postad Maj 26, 2018 Skål på er kära saltvänner, i kväll dricker jag saltvatten och bubbel 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slanten 595 Rapportera inlägg Postad Maj 26, 2018 Skål! Själv dricker jag sötvatten för att svalka solstinget... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Genne 613 Rapportera inlägg Postad Juni 9, 2018 @osby0479 ser på nyheterna att du tömmer ditt akvarievatten i sjön, fullt med cyano där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
osby0479 434 Rapportera inlägg Postad Juni 11, 2018 haha, hade varit något det, hade cyano en runda 2012, men aldrig sett det sen dess =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BatmanGefle 563 Rapportera inlägg Postad Juni 15, 2018 Hotell Hallstaberget i Sollefteå har gjort om ett av sina sötkar i lobbyn till salt. Snällt av dem att lindra hemlängtan hos hårt(?) arbetande rallare! Sent using Jedi mind-trick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Datzun 161 Rapportera inlägg Postad Juni 15, 2018 3 timmar sedan, BatmanGefle sa: Hotell Hallstaberget i Sollefteå har gjort om ett av sina sötkar i lobbyn till salt. Snällt av dem att lindra hemlängtan hos hårt(?) arbetande rallare! Sent using Jedi mind-trick. Ganska ovanligt med saltkar i offentliga miljöer i Svedala tycker jag, roligt att se att något företag kör salt iaf :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KennethN 62 Rapportera inlägg Postad Juni 28, 2018 Kan det verkligen vara sant?! 9 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser