Gå till innehåll

Ordet är fritt, bara det nästan har kontakt med salt


Genne

Rekommenderade inlägg

Ahh?! Denna tråd har jag missat!:smiley16:..Den behövs ju efter div kladd här på sistone..sen kan man ju göra sig lustig över div namnissues...jag undrar nu? Går det lika bra på en måndag?

Går lika bra alla dagar, startade den bara för att jag har upptäckt att det blir lite allt möjligt "saltsnack" på helgerna och tyckte det kunde vara bra att hålla det på ett ställe så slipper man kladda ner en del bra trådar.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

höll på att ramla av stolen när jag läste på ocean akvariums hemsida att euphylia kan vantrivas i akvarier ihop med sarcophyton!Jo man tackar när man frågade både en o två gånger om dessa går ihop innan man köpte dessa i närke,har inte märkt nått ännu,jag har aktivt kol i..det kanske hjälper?men det var ju iofs surt!;)..inte så salt kanske?

Ändrat av hagbard
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varit ute och ölbowlat med jobbet.

Whiskykalendern upphängd, skulle vilja ha en sådan med saltsaker med.

Trevlig helg på er alla.

Visst ja måste få med en släng salt med. fiskarna blev utan mat i dag, tror nog dom överlever.

[ATTACH=CONFIG]86273[/ATTACH]

MVH/Glenn

sån skulle jag ju oxå haft!! Olika sorter varje dag o favoriterna i ABC den 24:de. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

quote_icon.png Ursprungligen postat av Genneviewpost-right.pngVarit ute och ölbowlat med jobbet.

Whiskykalendern upphängd, skulle vilja ha en sådan med saltsaker med.

Trevlig helg på er alla.

Visst ja måste få med en släng salt med. fiskarna blev utan mat i dag, tror nog dom överlever.

attachment.php?attachmentid=86273&d=1354314891&thumb=1

MVH/Glenn

den va bra var har du fåt fat i den

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inget fix med karen i kväll. Har varit och ätit ett massivt julbord med jobbet i kväll och är nu mer eller mindre i paltcoma efter snaps öl och mängder med julmat. Har sålt 130 karet tror jag. Han som bokat det skulle sätta in pengar på mitt konto i helgen. Han verkade trovärdig så jag hoppas det funkar som vi bestämt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är i Skåne för att hämta capybaror och se på Tommy Emmanuel och är det nåt jag inte åker till Skåna för så är det ju att se snö, usch kallt och allmänt eländigt. Möjligen klämmer jag in SALTakvariet på tropikariet också, det är klart sevärt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...