Gå till innehåll

1100L Rumsavdelare


akutmottagning

Rekommenderade inlägg

  • Svar 432
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ok:) kanonbra med er hjälp då man tyvär inte är allvetande!

kommer sätta stag mellan tvärorna också kommer fästa detta med grova vinkeljärn så kommer jag använda dubbla 19mm mdf ( detta är för att få möblen 95cm hög som är efter beräkningen att då blir ovanskåpet 45cm) eller använder jag bara 1 som jag gjort i botten och sänker överhängaren till 47

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

blir det med inte borrat än bara :) helt rätt är en kopplingsdosa :). dock funderar jag på att ha avfuktare i underdelen istället för att borra samt ga fläktar att snurra runt luften får se vad det blir. bygger nog en liten plexi låda att ha alla vortech styrningar och transformatorer till belysningen för att inte utsätta dom för allt för mycketfukt . denna låda blir i ovandelen in mot väggen

Ändrat av akutmottagning
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

säger bara fy f...... vad svårt det är att få till gångjärn (om man aldrig gjort det) mina dörrar kan öppnas 95grader men det räcker. svåra blir att passa in ovandel och underdel.

en ny ide har uppkommigt kommer bara ha 2 rör ner till avrinning. returören kommer gå utan på(inne i möblen såklart) för att spara plats i karet. har bra utrymme att fästa rören mot väggen så känndes onödigt att borra 2 extra hål

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...