Gå till innehåll

1100L Rumsavdelare


akutmottagning

Rekommenderade inlägg

  • 3 veckor senare...
  • Svar 432
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

kört med limmpistol beställde 1 kg reef bond att gästa det ordentligt med sedan skall dom fästas på hyffsat stora plexi skivor vet dock knte hur jag ska fästa det eller om jag gjuter en platta med reef bond i botten vet inte hur starkt det blir och hur tjock plattan behöver vara med reef bond för att det ska hålla

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

låter kanon ska kolla vad faren min har liggandes tror nog där kan ligga en och annan kakelskiva ska ha ganska stora så det blir stabild :)

satan vad svårt det är att bli nöjd stora pelaren är jag riktigt nöjd med den andra nja den blev ombyggd till något ännu större sen är frågan hur komer slutresultatet bli när min egen sten kommer i hur man ska få till det tänkte lägga all den stenen vid yt avrinningen i ett rös sedan ha 2 stora och 1 lite mindre pelare ute i karet samt ha nån sten där och där.och ha mycket sand yta (tycker det är snyggt) och samtidigt få till ett natur troget utsende det e svårt :) men skoj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...