Gå till innehåll

Bubble magus curve 9 cone rock skimmer


Marcus-

Rekommenderade inlägg

Funderar på denna (BUBBLE MAGUS CURVE 9 CONE ROCK SKIMMER), den är billig och läst att folk är nöjda.

skickar ett mail till de som säljer den.

Då pumpen är något jag inte vet vad det är ( Rock SP4000 Pump ) så frågade jag om man kan köpa en extra pump med. Men då svarar de att de inte har sådana pumpar extra att sälja.

Så då kan man ju inte köpa denna!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter konstigt.

Så som jag förstått det så använder de här skummarna pumpar som är framtagna av Bubble Magus själva istället för de atman pumpar de använt innan. Bubble Magus borde därmed ha pumpar att sälja. Vilka har du frågat? De här skummarna är ju någorlunda nya ännu så efterfrågan på reservpumpar kanske är något låg. Det borde bättra sig med tiden. Annars får man väl ta en annan pump och byta mot.

Vad ska du ha skummaren till för kar? Jag köpt en Curve 5 nyss och är väldigt nöjd med den. Men bara den var ganska stor, Curve 9 borde vara en rätt redig pjäs.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka har du frågat?

Vad ska du ha skummaren till för kar?

Jag har frågat de på Fish Street. Fick svaret av dem att de inte har pumpar.

Jag har inte köpt kar än men tänker ha en rejäl skummare till ett typ 400 liters. Känner jag mig rätt sen så kanske jag uppgraderar till större sen igen :) men vill ha en rejäl skummare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag frågade efter just det samt ett följdbrev om man kunde köpa en helt ny pump.Fick svar att de inte säljer det.

Får ju hoppas att han som svara (Eric) har fel för sig.

Vet inte om jag skall beställa en eller ej. Vill ju inte ha problem. Hur lätt är det att bara ta en ny pump? I min värld känns det som ett kommande problem som jag inte vill ha.

Här är en på guiden som säljer en märkes skummare för 4500 skall kanske vänta på den i stället och hoppas att priset går ner....

Jag vill ju köra på säkra kort så man inte sitter där sen med skägget i brevlådan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...