Gå till innehåll

Sista idioten är inte född än - Stöld av mussla i butik


impajimpa

Rekommenderade inlägg

Fy fån vilken idiot. Tycker synd om både musslan och butiken. Värdet är ju inte allt men va fån har folk för problem mitt är mitt ditt är ditt. Lär man sig ju i mammas mage.

Hoppas att musslan överlever samt att den återfinns

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vart e hobbyn påväg?

När jag va liten så var dom som hade råd med saltvatten lite finare men nu har det svängt om och gemene man har ju saltvatten.

Skulle gärna vilja ha reg nr på bilen.

Patrik

Ändrat av Yodelking
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kvinna säger ju inte så mycket kanske stormrik bara sjuk vem vet men hon ska fast jag skulle vilja ha en bild på musslan så man kan ha koll om den kommer till försäljning om det är något gen fel vad som helst som utmärker just denna mussla. Som jag brukar säga man ska fn kunna lägga en 1000 på biltaket och den ända som ska ta den är möjligen blåsten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var där i veckan, det omöjligt vara en bild där i från butiken. Då fanns det bara en blå mussla 0ch några andra. Var sjukt sugen, men priset var fel.

Man kan bara beklaga, att folk inte kan göra skillnad på mitt och ditt! Som sagt innan, vi har ju ganska bra koll på vilka det är som är seriösa! dom flesta är ju reggade här...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det är tråkigt när sådant händer men det är inte första gången det händer där sist hade dom bild på förövare snart får vi sätta galer över karen de värst e man inte får nåt från försäkringsbolagen för självrisken är så hög

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

eller så få man ha ett par elektriska ålar/ drakfiskar maneter eller annat som kan göra ont om man stoppar ner händerna där de inte ska vara.

Jag tycker också att det är väldigt tråkigt tycker att de på djurmagazinet är väldigt trevliga och de har haft bra kvalite på de fiskar som jag har köpt där.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...