Gå till innehåll

Lämplig nano möbel?


Freddess

Rekommenderade inlägg

Är i startgroparna att starta mitt 30l kar. Tittar på lite olika möbler, vet att Ikeas brukar anses vara olämpliga men för nano bör de funka. Tänker främst på nattuksbord eller andra mindre bord med lucka fram (kan ju ha ev teknik därinne).

Någon som har andra förslag till annonsörer möbel? Gärna högre än ovan nämnda men inte så dyra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte en pelarmöbel från ellos till mitt nano på 25l. Jag kan tyvärr inte hitta möbeln på hemsidan tyvärr men de borde gå att hitta liknande på andra sidor.

post-6937-1446892918882_thumb.jpg Dåliga bilder men du får ju ett hum om hur möbeln ser ut iallafall..

...Fandå nu blev jag ju faktiskt sugen på att starta det karet igen.. -ger upp-

post-6937-14468929188592_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nano rules :rules Ska se vad som finns mer. Men det meta bör kunna bära en 30l?

blev lite tveksam till om jag vågar ha både söt och salt på möbeln du såg innan. Kanske två eller tre av samma bredvid varandra... Med bonsaiträd i mitten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den möbeln du visade i en annan tråd bör kunna hålla två 30l på varsin sida. Den är ju trots allt av trä så, så länge möbeln är stabil i övrigt borde det funka.

Jo det mesta bör funka för 30l så länge möbeln är stabil, man får ju känna och klämma lite på möbeln innan och känna efter lite.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Annars är det ju bara att sätta sig på den håller den om man inte är en redig flugviktare så lär den hålla för ett kar. Jag har ett 100L kar på en vanlig expedit hylla och det har fungerat några år och lär fortsätta fungera.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Budgeten är så liten som möjligt. De bänkarna var ingen höjdare 1200 i butik här samt vingliga. Ett vettigt nattuksbord eller likna ned med lucka hade ev varit ok. Ska se vilka som finns. Har två 30l som ska vara placerade bredvid varandra. Kommer stärka upp bef möbel under och fästa i väggen tills jag hittat något bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...