Gå till innehåll

Mitt 54 liters!


Aquaguy

Rekommenderade inlägg

Så ska äntligen starta upp mitt 54 liters!

Teknik

I dagsläget bara original pumpen med en påse aktivt kol och påse bio pellets en vanlig doppvärmare och en aqua medic spotfix som belysning. Ska uppgradera mer någon mer pump typ en Tunze 6015

I karet har jag tänkt att jag ska ha 2 clowner, en eldräka och några eremiter och sniglar.

Vad det gäller koraler ska jag mest ha mjukkoraler men ska även försöka skaffa en eller två mini maxi anemoner. post-7168-14468929419862_thumb.jpg

post-7168-14468929419602_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

post-7168-14468929429693_thumb.jpgUppdatering så har startat upp det satte även i en liten extra pump så länge. Slängde även i lite LS, två skivanemoner, ett kenyaträd, en rörmask och några sjöstjärnor. Koralerna har bara varit i någon timme så de är inte så utslagna än. Sorry för dåliga bilder ;)

post-7168-14468929429443_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Blev bra med den blå bakgrunden. Skaffa en till clown sen tycker jag. Jag hade en ensam clown i början som jag tyckte var lite tråkig. När jag skaffade en till blev den mycket mer aktiv och nu är de två ute på äventyr hela tiden vilket är mycket roligare att se på!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...