Gå till innehåll

Nära att mista livet


Genne

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Man blir snabbt slapp med sina egna regler har jag märkt när man grejar i karet. Jag slarvar mycket och ofta när jag grejer men har haft tur.

Så detta får ju en att tänka till igen.

Jag är glad att ni verkar klarat er bra med tanke på att det kunde gått mycket värre..

Hoppas att allt går bra framöver för er.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det tråkiga är att som Glenn nämnde tidigare, oftast så gör man ingenting åt det förrän det är försent.. Man tänker att "det lär väl inte hända mig" stuket och så blir man oförsiktig o vips så händer något. Jag är glad över att ni klarade er men man blir allt lite nojjig allt, har själv hanterat protopalythoa lite korkat (var medveten redan men man tänker äsch det går snabbt så då lär inget hände) men jag är glad att jag idag endast har zoanthus ur detta släkte. Tror nog att det är dags att skaffa ett par rejäla kirurgshandskar för mig!

Skönt iaf att höra att ni är på bättringsvägen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

jag är glad att det gick bra trots allt..men hur efterklok känner du dig?och borde du inte vetat bättre med din erfarenhet? Det kan ju inte komma som en blixt från klar himmel typ? spola varmvatten på dessa inomhus?Vill inte på något sätt vara oförskämd eller något men blir lite brydd över nonchalansen...eller hur tänkte du?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt hur jag tänkte men trodde aldrig i mitt liv att det kunde vara så luftburet, kände mig säker så länge jag aldrig lyfte upp dom över vattenytan och inte rörde dom. Men efter en liten stund var det något i mitt huvud som sa att det inte stämde. Dom åkte ju ut efter 15 minuter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Jag har fortfarande en del problem med lungorna sedan det som hände mig, jag ska ta kontakt med sjukvården igen och se vad det kan vara. min kära hustru har gått ur händelsen utan problem. jag har börjat bli mer orolig för vad som har hänt mig då det fortfarande sitter kvar en del problem :-(

Jag hoppas folk har tagit varning av vad som hände oss jag vill inte att det ska drabba någon annan

MVH7Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...