Gå till innehåll

BM NAC QQ i clownhotell?


Bangen

Rekommenderade inlägg

Har tröttnat på att min wg-310, så letar efter en ny skummare till mitt clownhotell.

NAC QQ är ju ganska lika i storlek. 125*85*365mm(NAC QQ) mot 117x85x290mm (WG-310).

Tänkte kolla här om det är någon som har testat detta innan? Om det ens är möjligt att få ner den. Och hur mycket man måste plocka bort om det går.

// Joakim från telefonen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört en nac-qq i mitt hotell. Du kommer inte få i den utan att modda det ena eller andra, tro mig, försökte en timme eller två ;)

Jag sågade ut den ena skiljeväggen i sumpfacket och då går den ner jättefint. Du kan heller inte ha locket kvar då den kommer sticka upp ca 10-15cm/koppen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Det var inte det svaret jag hade hoppats på. Plocka bort skiljeväggen skulle ju inte vara några problem, men vill ha kvar mitt lock.

Någon som har nåt annat tips om skummare som kan passa?

// Joakim från telefonen

Hej Joakim Jag vet inte om det är aktuellt längre men jag har en berlin airlift 60 i mitt mollyhotell där jag tog bort koppen och trädde Wg-310 skummarkropp och kopp utan motorn över. då kan man stänga locket och får en tyst skummare :) det funkar kanon tycker jag mycket bättre än den brummande motorn. jag la min luftpump i garderoben så den hörs inte

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...