Gå till innehåll

Tillbaka efter ett år i skogen!?...


Majki01

Rekommenderade inlägg

Jag har varit helt off ett bra tag av många privata anledningar . Kan lättast säga det som att jag varit en av dom människor som går in i väggen. Jag har nu landat i det nya . Nytt hus.. Ny sambo. Ett barn till på väg ! Ja livet har börjat ljusna ! Anledningen till att jag skriver lite öppet är för att jag den dagen jag fick hjälp för mitt akuta "gå in i väggen" mående hade lite ouppklarade affärer inom saltvärlden som försvann ur mina tankar när detta skede dessa affärer vill jag jag mer än gärna klara upp med dessa personer via pm ! Där kan jag också förklara lite mer ingående i mitt "försvinnande" och varför det blivit så!! Och med handen på hjärtat be om ursäkt !! Nu är jag tillbaka i saltvärlden och det startas med ett litet kar bara för att jag saknar att ha det att pilla med på fria tider !

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känns härligt att vara tillbaka inte för att jag direkt haft något yber kar igång! Utan mer för samhålligheterna och det sociala härliga som finns inom salt träsket.. Nu mjukstartar jag! Först för att få in sambon i intresset. Sen så e det endå flytt inom 1 år igen till gård då sambon vill kunna ha sina hästar hemma.

Det blir ett rsm 130 jag köpte orginal. Men moddar om så klart. RSM led från rapid led.. Samt nya fläktar. och ny returpump. Samt min eviga kärlek vortech mp 10.

Jag kommer att köra skummarlöst till en början! Mest för att sambon ska tro att det är tyst ;).. Kommer dock aldrig att använda orginal skummaren utan det blir isådana fall någon annan form av skummare!

Tack så mycket :)

Ja ska bli härligt med en liten till ! 5 år mellan känns lagom hehe!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

välkommen tillbaka Majki trevligt ha dig tillbaka efter et år.

bra att du vill göra rätt för dig, kan påminna att du har ett akvarium som stor och väntar på Håkanstorpszoo som du beställde för mer en et år sen.

Lycka till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det va konstigt, eftersom när man läser i Micke´s nya haha;) ämnet som du har startat så står det att du har beställt akvarium på Håkanstorpszoo

och läser man vidare i ämnet så va du på väg att hämta den, då är det konstigt att du inte har fått svar av Mikael om priset.

exemplar i dit ämne:

Sidan 10 inlägg 182,183,200

Sidan 11 inlägg 201,202,203

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

E det Micke som sitter o skriver ? Eller du är någon som har en tråkig vardag bara ? Ja jag hade mycket projekt igång . Och skulle ha hämtat ett kar där för ca 1 år sedan när jag hade fått pris infon.. Vill du ha det så köp det .. Om inte :) så tackar jag infon.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

varför blir du så upprörd? priset har du fåt efter som du va på väg att hämta den.

vet du Majki vill man ha förtroende från medlemar och att dem skall tro på det du skrev i början av det här ämnet

då ska man tänka efter vad man skriver.

spelar det någon roll vem det är som skriver?

DU sa själv att du vill göra rett för dig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Upprörd nej? Irriterad på någon som spelar Allan ja ? Jag har löst den ouppklarade affären jag hade ! Så denna tråden har fyllt sitt syfte redan :) sköt om dig!

Nej du har inte löst alla ouppklarade affärer, jag förväntar mig att du hör av dig så vi kan lösa detta.

/Johan Forsberg, 0702-901406

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...