Gå till innehåll

Hur får jag enklast dö på knappar?


Nille83

Rekommenderade inlägg

så länge de är i karet är ju risken mindre. (om du nu ens tillhör protopalythoasläktet. Det vet vi ju inte. Han skriver bara knappar :)

genne hade sina i en spann under ytan..de är ju airborn när de försvarar sig..man måste nog utgå från att det är värsta sorten man handskas med och inte chansa

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dock var det nog också större mängder än 3. Man kan ju ta en i taget i mindre mängder.

jo kanske, men det skadar inte att ta ur stenen o lägga den i vattenfylld bytta o gå ut ur huset o ge sig på den med vinden i ryggen?Själv så avyttrade jag min sten med dessa knappar till lokala farligt gods/dano..tar inga som helst risker med ett av de värsta gifterna man känner till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte ta ut stenen och hugga av den biten där de sitter? (utan att skada dem) Som sagt det är 3 knappar som har en diameter på 2-3 mm styck.

Och vad skulle kunna hända om man tog kokande vatten i en spruta och dödade dem i karet?

Det är helt omöjligt att e veta vad det är, de är så små så man knappt ser dem. De är rosa/röda det kan jag se.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...