Gå till innehåll

Toompas 410L rumsavdelare


toompa

Rekommenderade inlägg

tackar :D Ja det är rätt smidigt faktiskt så slipper man ha en massa extra pumpar. Det är denna reaktorn http://www.jlakvarium.se/teknik/ovrig-teknik/mediareaktor-mr-4.aspx

Även denna reaktor är mycket intressant då jag inte sett den tidigare:). Men jag menar den som står direkt till vänster om den. Är kanske ingen reaktor men vill veta vad det är annars?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

hmm undrar om det kan va min scoopas som är en bidragande del till att mina anthias dog. Den är riktigt dum nu har jag sett mot dom 2 som är kvar, jagar dom o står och trycker sig mot dem o blir helt svart typ

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Spännande att den ger sig på en helt annan art på det viset.

Testa sätt en spegel mot karet i några dagar så kirurgen får bråka med sin spegelbild istället, förhppningsvis lämnar den övriga fiskar i fred då.

Mata ganska friskt, gärna noori eller liknande alger.

//Marko 'DaTrucka' (via mobil).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag tror att en del djur äter dem, men tar inte död på dem. Men Joes Juice ( är jätte osäker på namnet men heter något liknande) tar död på dem. Men är det mycket så har du att göra. Torrläggning av stenen kan vara ett alternativ, tyvärr

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...