Gå till innehåll

Hydra led vilka inställningar kör ni med som har dessa ?


Mats_öland

Rekommenderade inlägg

Undrar om det är någon annan som kör med Hydra här alls?

Funderar på införskaffa mig men hör mig gärna för vad ni tycker. Vad är din uppfattning Mats? Vad hade du för belysning innan och hur känns denna i jämförelse?

Har hört att dom ska kännas lite plastiga?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

körde razor 160w 16k + t5...

under lite plastig men uppe fet alu ..jag har inbyggt så bryr mig inte om hur den ser ut men med ditt akvarium där ser rampen syns kanske du inte tycker den e estetiskt till talande,,razon e ju faktist en mycket snygg ramp !!.. det jag fattat att en del retat sig på är att man måste ha fjärrkontrollen kopplad hela tiden för den sköter ramperna..

Fall den är bra vet jag ej men litar på gubbarna på korallfisken + vad läst på internet..

Första kvällen kan bara säga att jag blev mer överraskad än vad jag förväntade mig!

Nu har jag 4 x så tror att effekter är bättre än fall typ har en på ett litet akvarium..

Eduard du har ett mycket estetisk snyggt akvarium så färstår fall du vill ha en redigt snygg ramp som passar in !!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för ditt utförliga svar Mats.

Maxspecten är helt klart en snygg ramp som du påpekar. Har en tanke på hur jag ska göra för att bygga in två små hydra eller ecotech radion armaturer och behålla det stilrena :) . Väntar nu bara på att få priser på allternativen från min lokala handlare.

Du får gärna mitt nummer men då får inte andra ta del av bilderna ;) , föreslår att du lägger upp bilderna direkt i din tråd. Släng även ihopa en recesion av produkten så har du tillfört något till oss nu och andra i framtiden :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...