Gå till innehåll

Vad heter dessa


mrnorton

Rekommenderade inlägg

Första , knappar.. Giftiga , var medveten om det..

Andra , någon typ av rhodactis skiva alt Yuma skiva.. Svårt att avgöra exakt på den bilden..

Trean , små exenia , en mjuk korall..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Första , knappar.. Giftiga , var medveten om det..

Andra , någon typ av rhodactis skiva alt Yuma skiva.. Svårt att avgöra exakt på den bilden..

Trean , små exenia , en mjuk korall..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Knapparna hur är dom giftiga på för sätt, beröring?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Protopalythoa , är min gissning att knapparna är för sort.. Sök gärna på forumet o läs vad du orkar med..

Så länge du inte pelar o meckar med dom så är dom inget problem egentligen.. Men ett antal här på guiden har hittat på lite dumma lösningar för att dom velat bli av med dom.. O då blivit påverkade av giftet.. Men nu ska du veta att det mesta man har i korallväg är giftigt på ett eller annat sätt..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fullträff manne! Inte visste jag att du var så duktig! hehe..xenia annars på bild 3..stavning är viktigt..sen angående dessa knappar..rör dom inte överhuvudtaget..de som vill ha dem kvar i kontrollerad form sätter dom typ i sanden utanför revet...för mig har det hjälpt från spridning för de förökar sig snabbt..all form av kontakt görs så beskedligt som möjligt och helst under ytan...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...