Gå till innehåll

Allmän undran om RSM kar.


Axxe

Rekommenderade inlägg

Verkar vara mkt populärt plug and play, som jag kikar lite på. Är det några delar som kräver utbyte direkt eller håller tekniken hög klass? Kvaliten iövrigt, är ni som har nöjda, tänkte 250modellen och uppåt.

När jag läste på och med min egen erfarenhet säger att det är praktiskt och bra grejor fast hörs för mycket för min smak men det går att fixa till.

Mitt kar är moddat med annan skummare och tystare fläktar. Fast största skillnaden ligger i fläktarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej! har ett RSM 650s och är riktigt nöjd, okej vissa delar kan,bör uppdateras beroende på vad man vill ha, tex ljuset orginal är 10x80w T-5 som man kan beställa utan om man vill. jag har orginalbelysningen kvar då jag gillar T-5 belysningen och orginal rampen är klart snyggar estetiskt tycker jag! Obs dock får man räkna med en kylare eller om man kommer på något annat smidigt sätt att sätta fläktar för kylning annar blir det för varmt!! Jag bytte skummaren mot en BK supermarine 200 men är inget måste. Har returpumpen kvar fast kommer nog att byta den till slut ända då den låter lite för mycket. Så det finns lite saker beroende på vad man vill ha men det är ett kanonkar som är välgenomtänkt otroligt snyggt och allt samlat snyggt på sin plats med el kylare(tillval) sump och osmos resorvar.

Hoppas det hjälpe lite annars maila och fråga.

Mvh Jan Boman

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...