Gå till innehåll

Vinterprojekt shallow reef med sump


Hansen898

Rekommenderade inlägg

Tjena allihop :) tänkte köra ett vinterprojekt , ett shallow reef nano med sump :o , jag vet jädra trams men detta är mer för att lära mig teknikerna bakom alla de vackra baljorna som finns ute i vårt avlånga land, tänkte köra en botten på 50*50 och höjden 30 kanske ev lägre ;) och ha ytavrinning och retur i mitten typ en kub 10*10*30 ev större med tanke på borrningen samt att göra egen revpelare runt denna lilla Box och bygga in en ytte pytte liten streamer i ? Är jag på overkill nivå... Vem f@n vet;) men har börjat skära glas och är nere på 0,7 mm felmarginal så man börjar lära sig lite iaf :) vad tycker ni har ni något liknande?!:) här är en på dem första skären (skäms) ser ut som en enögd spasmisk pågadrull gjort det men de bjuder ja på:) trevlig kväll po er

b54478aea04b319dd39c73dc33dc8227.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul projekt du börjat med. Grymma skär!

En liten reflektion från en enögd sillstrypare med ögonlapp. Jag tror du får snyggare limfogar om du kör med maskeringstejp.

Tack slanten nu rodnar man ju :) jag tar det till hjärtat med maskeringstejpen ,!! Blir mer träning i afton med en liten bärs :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ps det här med att vara enögd är ta mej fan inte lätt vart på mx träning igår och slängde glasögonen , ... Ibland skulle man bara varit tyst ett sandkorn kan ta mej f|>}^#~n förstöra hela ögat Haha nåväl får fokusera extra nu!!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...