Gå till innehåll

Köp & Sälj


wizz

Rekommenderade inlägg

Gillade den gamla bättre där du direkt kunde välja vilken kategori du ville se annonser för. 

Säljes Akvarium

Säljes Teknik

Säljes Levande 

 

o.s.v. ------- 

 

Nu ligger alla annonser bara uppradade vilket enligt mitt tycke inte är något vidare. 

Så skulle gärna vilja ha det som tidigare men det är min åsikt. 

 

  • Gilla 5
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Efter ni gått in på ex. Säljes, så kan ni klicka på en tagg på någon av trådarna, så ser ni bara dem. T.ex. "Levande".

Appropå de här taggarna, finns det något sätt att se alla taggar i ett underforum? Tex om man gå in under Köp & sälj och vill se "akvarium" men det kanske inte finns någon akvarium-tagg på första sidan. Bara att gå vidare till nästa sida tills man hittar rätt tagg? Hur är det tänkt att enklast fungera? Ni har väl testkört forumet ett tag innan oss övriga så ni har kanske lite tips?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Efter ni gått in på ex. Säljes, så kan ni klicka på en tagg på någon av trådarna, så ser ni bara dem. T.ex. "Levande".

 

Du vet om att dina länkar i signaturen till dina akvarium inte fungerar? Kommer bara till baks till guidens huvudsida. 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lade till taggarna / prefixen som kategorier nu så det blir såhär:

 

post-2897-0-52413700-1447251565_thumb.pn

 

Det tror jag blir det bästa av två världar.

 

De som direkt vill se bara detsom är intressant kan gå den vägen, de som vill bara vill leta lite efter klipp kan se alla annonser och slipper hoppa fram och tillbaka,

 

Återkom gärna med synpunkter, vi uppskattar det enormt.

 

 

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En annan sak angående köp & sälj. Varför kan man inte redigera sin annons?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja det är en bra fråga. SG tidigare var ganska nerlåst. Nya SG är mindre strikt. Klart man ska kunna redigera sina annonser! Nu ska jag bara klura ut hur vi får till det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...