Gå till innehåll

Theiling Rollermat Trasig motor!!


kobbens

Rekommenderade inlägg

Har haft min Rollermat drift sedan feb 2015. Tyvärr så har motorn blivit fel på, den knastrar bara men driver inte. Nån som haft samma problem? Hur löste ni det? Hittat nån annan motor ? Räknar som valkigt att de inte gäller nån garanti utan som vanligt handhavande fel, då jag bytte rulle för 3 v sedan.

Ändrat av kobbens
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har kontakt med dom, men de skall kontakta Theilling så de kan säkert dröja innan nått händer. Orkar inte skicka tillbak för rep. Dessutom har dom ställt frågor om dukbyte, de vill ha videofilm på nått som inte rör sig så jag vet inte hur de går. Men men vi får se vad vi får för svar ifrån tillverkaren om garanti. Så en ny motor hade vart enklast att lösa det med....

 Har hittat en för ca 33 kr som borde kunna passa.( samma data och mått) men levtid på de med ifrån asien.

Ändrat av kobbens
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Har haft 2 rollermat,s, första jag köpt begagnad sprack plastdrevet på motorn av på mitten, limmade ihop den så brann motorn så den inte orkade snurra filtertrumman.

 

Köpte en ny som nu är en månad gammal och exakt samma historia med den.... Suck

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...