Gå till innehåll

Om du upplever problem med uppdateringen till IPS 4.x den 7 januari 2016


Rekommenderade inlägg

Mina spontana reaktioner:

  • Användaruppgifter såsom efternamn, födelsedata osv är fortfarande publikt. Det har alltid varit dolt tidigare.
  • Det hade varit trevligt om underkategorierna i forumsdelen "Mitt akvarium" läggs tillbaka. Jag är naturligtvis mest intresserad av "Kallvatten". Taggar i all ära, men det blir faktiskt enklare för oss användare med underkategorier.
  • Detta hänger ihop med ovanstående: Var finns det en sammanställning på alla taggar?
  • Taggarna får gärna vara i olika färg som det var i förra versionen.

Tack för ert gedigna arbete med forumet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

47 minuter sedan, Slanten sade:

Mina spontana reaktioner:

  • Användaruppgifter såsom efternamn, födelsedata osv är fortfarande publikt. Det har alltid varit dolt tidigare.
  • Det hade varit trevligt om underkategorierna i forumsdelen "Mitt akvarium" läggs tillbaka. Jag är naturligtvis mest intresserad av "Kallvatten". Taggar i all ära, men det blir faktiskt enklare för oss användare med underkategorier.
  • Detta hänger ihop med ovanstående: Var finns det en sammanställning på alla taggar?
  • Taggarna får gärna vara i olika färg som det var i förra versionen.

Tack för ert gedigna arbete med forumet!

Användaruppgifterna skall vi försöka lösa direkt.

Jag kommer personligen alltid strida för att ha så få underkategorier som möjligt. Det blir mer levande att ha mer inlägg på samma ställe. Men föreningen är demokratisk så vi får se vart det slutar.

Vi har precis aktiverat en plugin för Taggar & Prefix som vi skall finslipa under kommande veckor. 

Tack för ditt engagemang & input!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

6 timmar sedan, ormet sade:

Jag kommer personligen alltid strida för att ha så få underkategorier som möjligt. Det blir mer levande att ha mer inlägg på samma ställe. Men föreningen är demokratisk så 

 

Det är underkategorier som gör ett forum så mycket bättre än Facebook. Givetvis kan det gå till överdrift som på många amerikanska forum, men just under Köp & Sälj och Mitt Akvarium är det bra. Tycker jag.

 

Poll?

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Underkategorierna är bra när man letar efter speciella trådar - det blir lite för mycket oöverskådligt som det är nu. Facebook är för övrigt en styggelse eftersom det är totalt ospårbart där - varje inlägg har sina 5 minuter - that´s all. Gör inte forumet för likt det intefacet

 

Annars som Slanten skriver - ni gör ett bra och gediget arbete

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En liten petitess bara. Jag har två stående meningar i mina svar - det ena - jag är inte ung.. samt det andra om att jag stöder bildandet av.... Om mitt minne inte sviker mig så var den sista meningen röd förut - nu är det tvärt om :) Det kan vara så - nema problema - men lite roligt är det :)

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej 

Bra jobbat boys .

Hoppas fortfarande på ett proffsigt artikelarkiv eller snarare Referenser till artiklar , 

En småsak på min profil ,när jag ser på historiken vad jag följer så står det att jag startat en massa trådar när det skall stå att jag följer dem.

Typ så här:

  1. PeterG started following Ouscazz Red Sea REEFER 450 Igår vid 08:05   ...............PeterG started following Vita små grejjor söndag vid 07:47
     
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

9 timmar sedan, krille 55 sade:

Är det bara i min telefon eller får ni också noll träffar i kategorin RSM

Nope, den har slutat funka. Pluginet Advanced Tags & prefixes snappade inte upp allt gammalt som vi hoppats. Det kommer ta tid att få till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade bara ett ställe att översätta, så antingen blir det rätt nu, eller gällde det kanske bara om man följer personer... :)

vi får väl se...

 

 

10 timmar sedan, PeterG sade:

 

Hej 

Bra jobbat boys .

Hoppas fortfarande på ett proffsigt artikelarkiv eller snarare Referenser till artiklar , 

En småsak på min profil ,när jag ser på historiken vad jag följer så står det att jag startat en massa trådar när det skall stå att jag följer dem.

Typ så här:

  1. PeterG started following Ouscazz Red Sea REEFER 450 Igår vid 08:05   ...............PeterG started following Vita små grejjor söndag vid 07:47
     

 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...