Gå till innehåll

Om du upplever problem med uppdateringen till IPS 4.x den 7 januari 2016


Rekommenderade inlägg

On ‎2016‎-‎01‎-‎11 at 14:56, ormet sade:

Användaruppgifterna skall vi försöka lösa direkt.

Jag kommer personligen alltid strida för att ha så få underkategorier som möjligt. Det blir mer levande att ha mer inlägg på samma ställe. Men föreningen är demokratisk så vi får se vart det slutar.

Vi har precis aktiverat en plugin för Taggar & Prefix som vi skall finslipa under kommande veckor. 

Tack för ditt engagemang & input!

Jag vill ha fler underkategorier framförallt i "Teknik", det är många saker i "övrigt". Det är mycket lättare att hitta om det finns tex "sump" eller "kalkreaktor". Det blir inte mer levande för att allt "finns i sjön", snarare mer rörigt. Det som är levande syns ju i "vad är nytt?" eller i aktivitetsflödet. Dvs vill man se vad som händer kollar man i de flödena, vill man veta något mer specifikt går man till respektive underkategori och läser eller lägger in nya frågor.

 

Sen vill jag tacka er som jobbar med forumet, ni gör ett stort och bra jobb!

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

8 timmar sedan, Tribiani sade:

Det verkar tyvärr vara så för mig också @kocknick. Det får vi lägga till på fellistan. Skoj att du gillar mobilversionen. Jag tycker att den är helt ok.

Får jag fråga vilken mobil och operativsystem du använder?

Har en Samsung note 4 och senaste uppdateringen på operativsystem, kitkat 5.1.1 

Ja den kan bli bättre utseendemässigt tycker jag väl, eller om man kan ha det som inställning.. känns lite Windows xp över det men väldigt skön med mobilanpassat!  

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar vara något med Android (testat med 3 olika Androider där det inte funkar) för det funkar fint med iPhone 6. Det kommer rätt många uppdateringar på forumprogramvaran så det kommer säkert en fix. Vi har noterat det. Annars får vi göra ett supportärende av det.

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...