Gå till innehåll

Ett nytt LED bygge test


LN21

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...

Snygg egen belysning. Kan instämma med min egen ramp och jag tror det är hybriden vitt/blått som triggar cyano, i alla fall hos mig. På min ramp kan jag styra enskilda dioder och testar man sig fram så kan jag minska/öka tillväxten av cyano. Har du några UV- dioder installerade? Jag funderar på att sätta ditt ett par och testa och se vad som händer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg egen belysning. Kan instämma med min egen ramp och jag tror det är hybriden vitt/blått som triggar cyano, i alla fall hos mig. På min ramp kan jag styra enskilda dioder och testar man sig fram så kan jag minska/öka tillväxten av cyano. Har du några UV- dioder installerade? Jag funderar på att sätta ditt ett par och testa och se vad som händer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg egen belysning. Kan instämma med min egen ramp och jag tror det är hybriden vitt/blått som triggar cyano, i alla fall hos mig. På min ramp kan jag styra enskilda dioder och testar man sig fram så kan jag minska/öka tillväxten av cyano. Har du några UV- dioder installerade? Jag funderar på att sätta ditt ett par och testa och se vad som händer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...