Gå till innehåll

Går ej "Hämta fler inlägg" längre


Rekommenderade inlägg

Observera att det går att filtrera - min inställning är

Visa mig - endast innehåll

Innehållstyper - allt innehåll

Lässtatus - inte läst

Äganderätt - Allt

Följ status Allt

Tidsperiod - när som helst

Ändra sorteringsordning - nyaste först

 

MVH Lasse

 

PS Chrome funkar också

 

@SlantenRensa webbhistoriken - hjälpte för mig när edge krånglade med SG förra gången.

 

Ändrat av Lasse
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara få fram de senaste 8 timmarna oavsett om jag fyller i att jag vill se allt. De här har fungerat tidigare men inte efter senaste uppdateringen, vet ej om det finns något samband eller är en slump.. Men det har gått tidigare.

 

Nu verkar det gå att få fram de senaste 19 igen, fast om jag uppdaterar sidan så pendlar det mellan senaste 8 & 19 timmarna lite av och till.

Ändrat av DanneI
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kommer bland annat i nästa uppdatering av IPS

 

Important Fixes

In addition to over 100 smaller bug fixes and performance improvements, the following important fixes are included.

 

  • Several issues with the new activity stream including an issue where container filters may not work and some situations may cause the page to overflow because the filter bar is too widte. 
  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att byta tema till default så funkar det att den kan ladda upp fler inlägg sedan tidigare iallafall dåman kör med mobilen. 

Kunde se tillbaka till fredag fm utan problem 

Ändrat av wrang
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

6 timmar sedan, wrang sa:

Testa att byta tema till default så funkar det att den kan ladda upp fler inlägg sedan tidigare iallafall dåman kör med mobilen. 

Kunde se tillbaka till fredag fm utan problem 

Det fungerar i safari som jag kör:bowdown:

Ändrat av DanneI
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On ‎2016‎-‎03‎-‎31 at 23:17, Tribiani sa:

Detta kommer bland annat i nästa uppdatering av IPS

 

Important Fixes

In addition to over 100 smaller bug fixes and performance improvements, the following important fixes are included.

 

  • Several issues with the new activity stream including an issue where container filters may not work and some situations may cause the page to overflow because the filter bar is too widte. 

 

När kommer denna uppdatering? Börjar känna en liten uppgivenhetskänsla...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

23 timmar sedan, Slanten sa:

Nu är jag ledsen igen. :smiley5:

Det här verkar långdraget. Fler som har problem?

Windows 10

Edge 25.10586.00

 

Japp samma här, men se om det funkar till annat tema för sidan Tror det verkar vara nått med Saltvattensguidens (Default) som krånglar, Byter jag till IPS default så kan man ladda mer inlägg sedan tidigare. Vissa saker verkar ej vara prio ett...

Ändrat av wrang
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

@wrangDet funkar finemang med Tema Default. Tack för tipset. Däremot funkar det inte med SVG:s fina tema, så det är där felet ligger.

Tack vare att jag vet vilken kunskap och engagemang det finns här stannar jag kvar, men om jag hade varit en nybörjare vet jag inte om jag hade stått ut längre. Det har varit nått som krånglat hela tiden tycker jag sen första uppgraderingen vid årsskiftet.

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar fungera hos vissa men tyvärr inte hos alla.

 

Problemet är rapporterat till killen som har gjort vårt tema men vi har tyvärr inte fått något svar ännu. Det är möjligt att det är fler än vi som har samma problem.

Det var ju tråkigt att det upplevs som att felen inte är prio ett för oss. Vi gör så gott vi kan och kan vi inte lösa problemen själva vänder vi oss till respektive tillverkares support.

 

IPS 4.x är fortfarande under utveckling och det lider vi tyvärr av. När vi uppdaterar för att lösa ett problem så åker vi på ett annat.

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...