Gå till innehåll

Äldre länkar funkar inte?


Rekommenderade inlägg

Eftersom jag är nybörjare så söker och läser jag mycket i äldre inlägg och de flesta länkar till andra trådar i forumet leder endast till startsidan. Lustigt nog hittar jag inga just nu utan ber att få återkomma när felet visar sig härnäst.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen fara @Catchio. Stöter du på en länk som inte fungerar så skriv det här eller skicka ett pm till mig så ska vi fixa så att länken fungerar igen. Självklart vill vi att även äldre inlägg och länkar ska fungera. Dock är de så utspridda att vi får beta av dem efterhand som de dyker upp. 

 

Tack för informationen och för att du hjälper till att göra Saltvattenguiden bättre. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Ny på forumet, funderar eventuellt på att starta upp ett kar igen så sitter och skummar igenom en massa inlägg då teknik etc har ändrats en del tror jag.

 

Har oxå hittat en massa som inte fungerar, kommer lägga upp alla jag hittar här.

 

Tack för en grym sida.

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, Kimozabe sa:

 

Här är den fungerande länken @Kimozabe. Vet du i vilken tråd du hittade den trasiga länken så kan vi rätta till den?

https://saltvattensguiden.se/topic/44520-rost-i-tunze-magnet/#comment-544643

 

Sökfunktionen fungerar bra om man stöter på en länk som inte fungerar. Sök på tex "Rost i tunze magnet" .

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Kimozabe sa:

Nedanstående länk fungerade inte men såg i tråden att medlemsavgiften är 100kr och uppåt 

https://saltvattensguiden.se/index.php?/page/articles.html/_/sidor/stöd-saltvattensguiden-r10

 

 

Var hittade du denna länken @Kimozabe? Den får ändras eller tas bort då den är inaktuell. Den nya Stöd SG-sidan finns här.

Överst i forumet, i menyn finns Stöd SG.

 

Tack för ditt stöd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

 

Först började jag med att länka tråden men så tänkte jag att ni nog ville ha länken.....hahaha. Skulle gått på första magkänslan. 

 

Jag kommer fortsätta klistra in när jag hittar något, och tråden denna gång inte skadade länken. 

Hittade en massa dom första dagarna på forumet men då trodde jag att det var något fel från min sida som gjorde att jag inte kom åt länkarna.

 

Ska se om jag hittar dom

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...