Gå till innehåll

Triton detox utan icp oes


runstenen

Rekommenderade inlägg

klart dom råder en att göra ett test, "pengar rullar in som det ska det går bra nu"
Vet du med dig att du har förhöjda värden skulle jag skippa ett test innan, och ta ett efter istället :) 

Hur stort kar har du? jag har en burk som du skulle kunna få en del av :) 
säljs i 100ml, av dessa använde jag 6 ml... helt enligt doserings rekommendationen.
Så kom förbi så får du lite :)

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

1 timme sedan, Rameau sa:

klart dom råder en att göra ett test, "pengar rullar in som det ska det går bra nu"
Vet du med dig att du har förhöjda värden skulle jag skippa ett test innan, och ta ett efter istället :) 

Hur stort kar har du? jag har en burk som du skulle kunna få en del av :) 
säljs i 100ml, av dessa använde jag 6 ml... helt enligt doserings rekommendationen.
Så kom förbi så får du lite :)

 

Hyggligt. Ska ha det i åtanke. Jag vet ju inte att jag har förhöjda värden faktiskt, så det kanske är dumt.
Tar detoxen bara bort oönskade tungmetaller eller även önskade ämnen. Verkar iofs konstigt om den skall kunna
skilja på dessa vid närmare eftertanke. Ngn som vet ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett test kostar 330kr. Ja, det är dumsnålt att inte kosta på sig det för o få precis reda på vad som är fel;-)(2 biobiljetter..).....du kommer ju annars aldrig få veta om det var detoxkuren som gjorde nytta eller bara en tillfällighet?

klart du skall köra ett tritontest. Men 1 räcker ju. 

Ändrat av jonasroman
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...