Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Slanten

kallvatten
Finns det fler kalla akvarister i Sverige??

5 inlägg i detta ämne

Finns det fler ute i Sveriges avlånga land som håller på med inhemska saltvattensakvarier? Det hade varit kul att få kontakt och dryfta våra problem och glädjeämnen. Kanske huserar ni på Facebook eller andra sociala media. Nån som känner nån som känner en som har akvarie?

Jag har hållit på i några år nu och blir mer och mer förvånad över att inte fler folk ger sig hän i denna fascinerande hobby. Fast det kanske puttrar massor med akvarier i stugorna utan att de annonserar det här...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bump (eller stöt, som google translate säger)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Finns det fler ute i Sveriges avlånga land som håller på med kalla saltvattensakvarier? Det hade varit kul att få kontakt och dryfta våra problem och glädjeämnen. Kanske huserar ni på Facebook eller andra sociala media. Nån som känner nån som känner en som har akvarie?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Well, jag hade jättegärna hållit på med det men bor i fel del av landet. Hoppas att du kan trigga fram lite intresse hos andra dock. Det är intressant att läsa trådarna. =)

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
On 2018-05-22 at 20:48, Keller sa:

Well, jag hade jättegärna hållit på med det men bor i fel del av landet. Hoppas att du kan trigga fram lite intresse hos andra dock. Det är intressant att läsa trådarna. =)

Nja, om jag fattar rätt om var du bor så har du mycket närmare till havet än vad jag har. Visserligen den där lite tråkiga utsötade varianten där det inte finns lika mycket spännande djur men visst kan man hitta kul saker där också. Det går ju också att åka till västkusten, visst, det är inte helt enkelt men visst går det att ha kallt salt på distans, kan jag så kan fler. Och för övrigt, kalla akvarister skrev ju Jonas efter. Abborrar är faktiskt riktigt snygga fiskar som är väldigt trevliga i akvarium. Det kan man ha även om havet är långt bort.

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu