Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Slanten

Havets hus bygger ut

7 inlägg i detta ämne

Låter bra! Gnälliga Lysekilsbor som tror att ett kallt publikt akvarium kommer dra för mycket folk kan vi vara utan ;-)

Jag behöver åka dit igen känner jag, jag hann inte titta mig mätt sist. Frågan är vad för kul akvarium de kommer bygga upp extra! Men det behövs ju för att kontra ut Sjöfartsmuseets fegeri med deras kalla avdelning ;-)

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi kanske kan snacka in oss där igen? Det var ju klart trevligt sist.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, det tycker jag definitivt. Vi var väl där när de hade stängt för säsongen. Kanske kan få till en träff efter nyår?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon som vet hur det går vidare?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra att det blir av. Det är händelsevis inte nån som har 27 miljoner över som jag kan få att bygga akvarium för?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu