Gå till innehåll

Video går inte att adda


Rekommenderade inlägg

Hej, jag har provat flera gånger under månaden att embedda olika video från min utube kanal, men varje gång får bara en rödmarkerad länk istället. Vet någon varför det inte funkar? har någon annan upplevt liknande? Har nyligen provat skapa ett nytt tema med den videon men det gick inte.

 

trubbel.JPG

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gick bara in i din You tube kanal - kopierade länken i webbläsaren och klistrade in den. Testa med en annan browser

 

Observera - jag har bara använt copy - past - inte något kopiera länk eller det verktyg du visar i ditt första inlägg. Efter denna text klistrar jag in YouTube adressen. Så här

 

 

MVH Lasse

Ändrat av Lasse
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade provat alla möjliga varianter innan. det fungerade i själva anmälningen till admin och här... med nån anledning... men inte i vanligt fall. därför försöker jag förstå/får veta anledningen. om mitt konto har nån typ av begränsning eller liknande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

52 minuter sedan, Larsson sa:

Vilken härlig upplevelse :) 

Någon som vet vad den svart vit randiga krabaten är för nått ca. 3.25 min in i filmen?

 

Med vänlig hälsning Cecilia

 

Ja det är troligtvis en havsabborre - från familjen Plectorhichus - som ser ut sådan som liten - den skall tydligen imitera något - en räka, mask eller nakensnäcka för att lura till sig byte eller skydd. Skulle tro att detär någon närstående art tillPlectorhinchus picus

MVH Lasse 

Ändrat av Lasse
  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

både IE och Chrome. själv jobbar som IT support och därför använt alla möjliga tricks INNAN anmälning. och som nämnt tidigare fungerat det för mig vid 2 tillfälle, men för det mesta blockeras det. testar den nu:) 

det gick direkt!:) tack alla! troligen gemensam tankeenergi kraft hjälpte med blockeringen:)

Ändrat av Nelli
  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...