Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Sillen

E-mail, vid nya inlägg

10 inlägg i detta ämne

Jag har tidigare fått e-mail när det kommit nya inlägg i trådar jag följer. De har slutat att komma varför jag skulle säkerställa att det inte blivit fel e-post adress anmäld till SG. När jag försöker ange min e-post adress får jag bara till svar att en annan användare redan nyttjar den adressen, den andre användaren måste vara jag själv.

Hur ska jag göra för att få e-post när tråd jag följer uppdateras?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har testat vår utgående e-post och den fungerar @Sillen. Har du tittat igenom dina inställningar?

Man kan göra inställningar för hur man vill få påminnelserna för varje enskilt ämne eller...

Följ detta.png

Notifieringsinställningar.png

... få en översikt på samtliga ämnen som man följer om man klickar på sitt namn uppe i menyn och sedan på Följt innehåll.

Följt innehåll.png

Här kan man ändra inställningarna för ämnena man följer.

Ämnen jag följer_ändra inställningar.png

Hoppas att detta hjälper dig :)

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack @Tribiani

Jag ska testa lite med dina tips. Lite konstigt att jag förut fick mail i trådar och inte längre. Fast det kan mycket väl vara handhavandefel. Återkommer om jag behöver mer stöd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas att det löser sig för det är ju alltid lite svårlöst när det bara lägger av helt plötsligt och man inte har ändrat något.

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det råkar inte vara problem med mailen just nu?

Jag har "kommit tillbaka" efter en tids frånvaro och får inga mail, adressen stämmer, allt är förbockat som det ska, följda ämnen har jag listade..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag testade precis vår utgående e-post och den ser ut att fungera.

@Vidofner kan kanske titta lite närmare på det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förlåt pinsamt, hittade just en drös mail som Hotmail tyckte var skräp :roll:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

@Sillen: har du kollat din skräppostkatalog? Kan ju vara så att din mail anser det vara skräppost precis som för @danne031? Om inte så får du gärna PM:a mig vilken emailadress du anser vara den rätta. Jag har kollat vilken mail du har registrerad hos oss så jag vill bara dubbelkolla så den du tror stämmer faktiskt stämmer :).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det fungerar för mig nu, var som sagt bara hotmail som tyckte guiden var skräppost men nu trillar de in som de ska :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
6 timmar sedan, Vidofner sa:

@Sillen: har du kollat din skräppostkatalog? Kan ju vara så att din mail anser det vara skräppost precis som för @danne031? Om inte så får du gärna PM:a mig vilken emailadress du anser vara den rätta. Jag har kollat vilken mail du har registrerad hos oss så jag vill bara dubbelkolla så den du tror stämmer faktiskt stämmer :).

Mina problem löste du tidigare, har fungerat utmärkt sedan dess!

TACK

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu