Gå till innehåll

Hjälp


Sanntommy

Rekommenderade inlägg

Har precis köpt en Aqua illumination hydra 26 HD och vill veta hur man kopplar in den via wi-fi! Dom vet ej hur man gör på butiken så där fick man ingen hjälp: (.appen i telefonen har jag iPhone är det men sen fattar jag inte hur man ska gå till väga?vet inte äns vilket som är serie numret

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har laddat ner appen men den hittar inte lyset! Lyser bara en röd lampa bakom led belysningen:(jag måste ha missat något! Går in via dator så ska man skriva in serie numret för att få in ledbelysningen men inget av alla nummer funkar! Vet inte vart serie numret står

Ändrat av Sanntommy
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Sanntommy sa:

Har laddat ner appen men den hittar inte lyset! Lyser bara en röd lampa bakom led belysningen:(jag måste ha missat något! Går in via dator så ska man skriva in serie numret för att få in ledbelysningen men inget av alla nummer funkar! Vet inte vart serie numret står

Har iaf för mig att serie-numret är kring dioden som blinkar/lyser, ska lysa blått, finns det inte en "reset" knapp där också.

 

Kan ha fel, har ej hållit på så mycket med hydra men tror du måste registrera den innan detta fungerar. Skapa ett konto och som sagt jag tror du finner numret vid dioden någonstans.

Ändrat av DanneI
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...